Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@19:50:57 GMT

تغییر دائمی واقعیت در سریال رازآمیز «دختران درخشان»

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۲۰۲۵

تغییر دائمی واقعیت در سریال رازآمیز «دختران درخشان»

فرارو- سریال «دختران درخشان» بر اساس رمان پرفروشی با همین نام از لاورن بیوکز ساخته شده است؛ داستانی سرگیجه‌آور و رازآمیز که به تدریج مخاطب را مسحور فضای جادویی خودش می‌کند. اگر رمان را قبلا نخوانده باشید شاید در یکی دو قسمت اول سریال کمی گیج بشوید، اما این سردرگمی آنقدر برایتان جذاب خواهد بود که مشتاقانه قسمت‌های بعدی را دنبال خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش فرارو؛ چهرۀ درخشان این سریال الیزابت ماس بازیگر برندۀ جایزۀ امی است. او در اینجا نقش زنی را بازی می‌کند که یک جور‌هایی در آستانۀ فروپاشی عصبی است. ماس نقشش را فوق‌العاده و منحصر به فرد از کار درآورده و حتی یک ذره هم در دام کلیشه‌های مربوط به اینجور نقش‌ها نیافتاده است. او قبلا هم نقش آدم‌های آسیب‌دیده به لحاظ ذهنی و عصبی را بازی کرده، اما انگار هر بار به شکل تازه‌ای این کار را می‌کند و به هر نقش ظرافت‌های مخصوص خودش را می‌دهد. شخصیت اصلی داستان که ماس نقشش را بازی می‌کند زنی به اسم کربی است که در دهۀ ۹۰ میلادی زندگی می‌کند و در یکی از روزنامه‌های شیکاگو مشغول به کار است. او آدمی گوشه‌گیر و دیرجوش است و دلیل خوبی هم برای این حالت دارد؛ زیرا سال‌ها قبل یک نفر به او حمله کرده و او را تا حد مرگ کتک زده و بعد رهایش کرده است. حالا بعد از سال‌ها او هنوز هم دارد تلاش می‌کند که مهاجم را پیدا کند. مهاجم هنوز هم یک جایی آن بیرون است و هنوز هم دارد به همان کاری که میکرده ادامه می‌دهد؛ اما راز عجیبی دربارۀ او وجود دارد که همه چیز را ترسناک و پیچیده می‌کند.   وقتی سریال ما را به سال ۱۹۶۴ برمی‌گرداند، ما مرد مرموزی را می‌بینیم (با بازی جیمی بل) که به یک دختربچه نزدیک می‌شود و می‌خواهد سر صحبت را با او باز کند. وقتی به سال دهۀ ۹۰ برمی‌گردیم دوباره همین مرد را (که حالا اسمش هارپر کورتیس است) می‌بینیم در حالی که سنش اصلا بالاتر نرفته است و همانی است که سی سال پیش بوده. از طرف دیگر کربی با همکاری یک گزارشگر به اسم دن ولاسکز (واگنر مورا) سراغ یک پروندۀ ضرب و شتم جدید رفته‌اند که شباهت‌های زیادی با حادثۀ ضرب و شتم سال‌ها قبل دارد. او امیدوار است که از این طریق ردی از ضارب خودش پیدا کند.   شاید فکر کنید که این داستان کلیشه‌ای و ساده‌ای است و بار‌ها مشابهش را دیده‌اید. اما واقعیت دقیقا بر خلاف این است. هیچ چیز در «دختران درخشان» کلیشه‌ای و ساده نیست و هر قسمت از سریال دائما چرخش‌ها و غافلگیری‌های تازه‌ای را سر راه مخاطب می‌گذارد. در این سریال واقعیت اطراف کربی لحظه به لحظه در حال تغییر است. او در یک لحظه مجرد است، ولی در لحظۀ بعدی همسر دارد. اشیائی که در آپارتمان او هستند در یک چشم به هم زدن تغییر می‌کنند. یک روز او گربه‌ای به اسم گرندل دارد، ولی فردا گرندل یک سگ است. سریال با این کار ما را دقیقا به درون فضای آشفتۀ ذهن کربی می‌برد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این دنیای دائما در حال تغییر کربی و سفر‌های زمانی هارپر باعث می‌شود لحظات و صحنه‌های بسیار درخشانی را در سریال داشته باشیم که هر کدامشان مثل یک شعبده‌بازی هنرمندانه و جذاب هستند. بعضی از آن‌ها حتی شاید یک کمی ترسناک هم باشند. راز‌ها و معما‌های «دختران درخشان» خیلی تدریجی و خزنده راه خودشان را به ذهن شما باز می‌کنند و وقتی وجود شما را فرا گرفتند خواهید دید که دیگر نمی‌توانید سریال را رها کنید.   بر اساس رمانی از: لاورن بیوکز (Lauren Beukes) بازیگران: الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، جیمی بل (Jamie Bell)، واگنر مورا (Wagner Moura) زمان انتشار: از ۹ اردیبهشت امتیاز: ۷.۶/۱۰   منبع: slashfilm.com

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال سفر زمان دختران درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید اعلام کرد اسرائیل پذیرفته پیش از حمله به رفح، به نظرات آمریکا در این باره گوش دهد.

به گزارش ایسنا، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید گفت اسرائیل پذیرفته پیش از آغاز حمله به رفح، دغدغه‌ها و نظرات آمریکا را بررسی کند.

کربی به شبکه خبری «ای. بی. سی» گفت: «آن‌ها (اسرائیل) به ما تضمین داده‌اند که تا وقتی درباره چشم‌اندازها و نگرانی‌های خود گفت‌وگو نکرده‌ایم، به رفح حمله نکنند.»

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا همچنین اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در سفر آتی خود به منطقه سعی دارد شرایط را برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای تسهیل کند.

او همچنین گفت در صورت موافقت حماس با توافق تبادل اسرا، ممکن است آتش‌بس ۶ هفته‌ای برقرار شده و طرح حمله نظامی به رفح منتفی اعلام شود.

کربی همچنین با طرح این ادعا که تعداد کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه افزایش یافته است، گفت: «اسرائیلی‌ها رفته‌رفته به تعهداتی که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از آن‌ها خواسته عمل می‌کنند.»

علاوه بر این، کاخ سفید امروز اعلام کرد کمک‌های بشردوستانه از طریق بندر موقتی که آمریکا در نزدیکی غزه ایجاد کرده، ظرف ۲ یا ۳ هفته آینده به غزه خواهد رسید، اما مقدار این کمک‌ها نسبت به کمک‌های بشردوستانه‌ای که از مسیر زمینی به غزه می‌رسد، کمتر است.

یک مقام حماس به رویترز گفت هیئت نمایندگان حماس قرار است فردا به قاهره بروند تا در مذاکرات آتش‌بس شرکت کنند.

یک مقام صهیونیست هفته گذشته اعلام کرد با وجود نگرانی‌های بین‌المللی گسترده، رژیم صهیونیستی تصمیم خود را برای حمله زمینی به رفح گرفته و این عملیات به‌زودی انجام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (ویدئو) تغییر بارورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • ترورهای حسن صباح و پیروانش هدفمند بود / سریال حشاشین با واقعیت بیگانه است
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!