Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان در نخستین دیدار خود در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نماینده قرقیزستان را شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم باریج اسانس کاشان در نخستین دیدار خود در مسابقات جام باشگاه های والیبال آسیا به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ایران که نخستین بازی خود را در این مسابقات انجام می‌داد، باتجربه عمل کرد و ست اول را با نتیجه 25 بر 14 به نفع خود به پایان برد.

شاگردان فرزانه شعبان خمسه در ست دوم مورد توجه و تشویق تماشاچیان حاضر سالن قرار گرفتند و موفق شدند همین نتیجه را تکرار کنند. آنها اگرچه در سرویس اشتباهاتی داشتند، اما با مدیریت و کار تیمی پیروز شدند و در نهایت در ست سوم هم با قدرت 25 بر 7 حریف خود را شکست دادند.

نتایج روز نخست مسابقات جام باشگاه های آسیا به شرح زیر است:

نماینده ازبکستان صفر - دایماندفود تایلند 3
آلتای قزاقستان 3 - کوانیش قزاقستان یک
باریج اسانس کاشان 3 - نماینده قرقیزستان صفر

به این ترتیب تیم‌های دایماند تایلند، آلتای قزاقستان و باریج اسانس کاشان در روز نخست برابر حریفان خود به برتری دست یافتند و 3 امتیاز کسب کردند.

الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان نیز امروز مسابقه تیم باریج اسانس کاشان مقابل قرقیزستان را در سالن مسابقه نظاره کرد.

برنامه مسابقات روز دوم به شرح زیر است:

دایماندفود تایلند - کوانیش قزاقستان (ساعت 11 به وقت محلی)
باریج اسانس کاشان - نماینده ازبکستان (ساعت 14 به وقت محلی)
آلتای قزاقستان - قرقیزستان (ساعت 17 به وقت محلی)

شیری داور نخستین مسابقه جام باشگاه‌های والیبال آسیا

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال بانوان ایران والیبال والیبال بانوان ایران والیبال باریج اسانس کاشان جام باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دومین بازی از سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، به میزبانی سالن آزادی برگزار شد که تیم شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۹۵ - ۸۵ حریف قدرتمند خود را شکست داده و سری را به بازی سوم بکشد.

با شروع بازی شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد نسبتا خوبی داشتند و با درخشش سالار منجی و محمد یوسف‌وند، کوارتر نخست را ۲۳-۲۲ بردند، اما در ادامه این تیم الریاضی لبنان بود که با درخشش علی منصور و کیکانوویچ ۱۸-۲۳ کوارتر دوم را برنده شد تا نیمه نخست را ۴۱ - ۴۵ با پیروزی به پایان برساند.

با آغاز نیمه دوم، شهرداری گرگان عملکرد بهتری در دفاع داشت و موفق شد کوارتر سوم را ۲۶-۲۲ برده و بازی را در پایان این کوارتر، به تساوی ۶۷ - ۶۷ بکشد. در کوارتر سوم نیز عملکرد خوب دفاعی شهرداری با درخشش ویل چری در حمله همراه بود تا شاگردان هاشمی ۲۸-۱۸ کوارتر چهارم را برده و در پایان با ۱۰ امتیاز اختلاف برنده بازی شوند.

بازی نخست این دو تیم در سری فینال نیز یک هفته قبل به میزبانی تیم الریاضی در لبنان برگزار شد که آن‌ها با نتیجه ۹۵ - ۶۰ شهرداری گرگان را شکست داده بودند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار برابر حریف خود به پیروزی دست یابد، پیروز سری شده و عنوان قهرمانی را ازآن خود خواهد کرد. به این ترتیب هر یک از دو تیم بازی سوم را ببرند، قهرمان این رقابت‌ها خواهند شد.

دیگر خبرها

  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی