Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:09:39 GMT

پیام تسلیت مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۲۴۴۹

پیام تسلیت مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی علما امام جمعه و بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم ملک‌ناز قمری» والده مکرمه شهیدان هاشم، حسن و حشمت‌الله رضوان مدنی را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر و والامقام شهدای رضوان مدنی

سلام علیکم

مادران معظم شهدا اسوه‌های صبر، ایمان، استقامت و بردباری هستند که با پایداری و اعتقاد راسخ به ارزش‌های والای اسلامی فرزندان عزیز خویش را در مکتب ناب حسینی و در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و برای دفاع از این آب و خاک و عزت و اقتدار ایران اسلامی با بصیرت و اخلاص هدیه و روانه میدان جهاد و شهادت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مادر مومنه، صبور، انقلابی، ولایتمدار و عاشق اهل بیت (ع) که الگوی بردباری و شکیبایی بود سال‌ها فراق فرزندان شهیدش را با افتخار و سرافرازی تحمل کرد و با ایمان و ایثار فرزندان و مجاهدانی سرافراز، دارای اعتقادات ناب و خالص را برای پاسداشت ارزش‌های الهی تقدیم اسلام و انقلاب عزیز کرد که خونشان امروز حافظ امنیت، آسایش، عزت و کیان ایران اسلامی است.

اینجانبان با گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی درگذشت این بانوی پارسا و فداکار را به روح مطهر آن شهیدان، بیت معزا، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، بازماندگان و مردم شهید پرور استان کرمانشاه تسلیت عرض می‌نمائیم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، فقیده سعیده و مادر مومنه علو مرتبه ربانی، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، بستگان و وابستگان صبر و شکیبایی مسألت داریم.

کد خبر 5474304

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مادر شهید شهدا خانواده شهدا پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه استاندارکرمانشاه ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شب های قدر شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی شهادت حضرت علی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری

در پی درگذشت حاجیه خانم معصومه حائری یزدی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی کمساری، رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام تسلیت در پی می آید:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، حاجیه خانم معصومه حائری یزدی موجب تأثر فراوان گردید.

جایگاه آن بانوی با فضیلت، پرهیزگار و فداکار در بیت شریف امام راحل عظیم الشان و تحمل سختی های دوران مبارزات امام خمینی(س) پس از شهادت همسر گرامی شان، آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی در دوران تبعید، و تحمل رنج های فراوان، از ایشان همسری نمونه یک شهید به یادگار گذاشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت شریف و رفیع امتم امام خمینی (س) و فرزندان داغدیده ایشان برای آن بانوی محنت کشیده انقلاب، غفران الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر از خداوند متعال دارم.

علی کمساری

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی