Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال باریج اسانس ایران در نخستین مسابقه خود در قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا موفق به شکست نماینده کشور قرقیزستان شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از امروز (یکشنبه چهارم اردیبهشت) در شهر سمئی قزاقستان آغاز شد که تیم باریج اسانس کاشان در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها نماینده قرقیزستان را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فاطمه شعبان خمسه در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۷ حریف خود را از پیش رو برداشت تا سه امتیاز ارزشمند به دست آورد.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان نیز مسابقه تیم باریج اسانس کاشان مقابل قرقیزستان را از سالن مسابقه نظاره‌گر بود.

باریج اسانس از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه فردا (دوشنبه پنجم اردیبهشت) در دومین مسابقه خود به مصاف نماینده ازبکستان می‌رود.

*رکورد بیشترین اختلاف امتیاز در یک ست برای نماینده والیبال ایران

تیم باریج اسانس در ست سوم دیدار با قرقیزستان موفق به شکست حریف با امتیاز ۲۵ بر هفت شد تا کمترین پوئن در یک ست را به حریف واگذار کرده باشد و در این زمینه رکورددار این دوره از مسابقات شود.

تیم دایموند فود ایتالیا در ست اول و دوم مسابقه برابر نماینده ازبکستان ۲۵ بر ۸ به پیروزی رسیده بود و از نظر این داده آماری در جایگاه دوم قرار دارد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در سال ۲۰۲۲ در یک گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، سپس تیم‌های اول و دوم جدول برای کسب مدال طلا، و تیم‌های سوم و چهارم جدول برای کسب مدال برنز با هم دیدار می‌کنند.

در نخستین روز این رقابت‌ها تیم‌های باریج اسانس ایران، دایموند فود تایلند و آلتای قزاقستان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

حضور تیم‌های ایرانی در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از سال ۲۰۰۸ آغاز و در ۱۲ دوره حضور نمایندگان ایران بهترین نتیجه در سال ۲۰۲۱ به نام سایپا با قرار گرفتن در جایگاه چهارم ثبت شده است.

نتایج روز نخست مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:

نماینده ازبکستان صفر – دایموندفود تایلند ۳
آلتای قزاقستان ۳ – کوانیش قزاقستان یک
باریج اسانس کاشان ۳ – نماینده قرقیزستان صفر

برنامه دومین روز مسابقات به قرار زیر است:

دایموندفود تایلند – کوانیش قزاقستان (ساعت ۱۱ به وقت محلی)
باریج اسانس کاشان – نماینده ازبکستان (ساعت ۱۴ به وقت محلی)
آلتای قزاقستان – قرقیزستان (ساعت ۱۷ به وقت محلی)

بیشتر بخوانید: انصراف ژاپن از مسابقات والیبال باشگاه‌های زنان آسیا 

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال بانوان فدراسیون والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال والیبال بانوان فدراسیون والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا باریج اسانس کاشان نماینده ازبکستان مسابقات والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان امروز سه شنبه در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی ارزشمند خود دست یافت.   جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه برای شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، سه پیروزی و دو شکست ثبت کردند.   هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند پس از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.   تیم جوانان کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و در مقایسه با گذشته یک پله صعود کرد.   جوانان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند.   ایران در دوره گذشته این مسابقات در بین شش تیم ششم شد و امسال موفق شد در بین ده تیم شرکت کننده از کشور‌های ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت.   امارات، مغولستان هند، اندونزی و ماکائو مقام پنجمی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا