Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی حوادث تروریستی اخبر در افغانستان را محکوم و عوامل آن را تروریسم تکفیری و مزدوران اجیر شده رژیم تروریستی و امریکا و سرویس‌های امنیتی وابسته به نظام سلطه و صهیونیزم جهانی معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری به این شرح است: تکرار حوادث تروریستی خونین توسط تروریسم تکفیری و مزدوران اجیر شده رژیم تروریستی و جنایتکار امریکا و سرویس‌های امنیتی وابسته به نظام سلطه و صهیونیزم جهانی در کشور برادر و دوست افغانستان که هر روز منجر به شهادت و مجروحیت شمار زیادی از مردم مظلوم و بی دفاع این کشور بویژه زنان و کودکان می شود، نیازمند اتخاذ تدابیر عاجل و تمهیدات مناسب ،جدی و عملی حاکمیت برای بررسی و کشف علل و عوامل وقوع اینگونه فجایع و نیز شناسایی و مجازات قاطع جریان‌ها و عناصری است که امنیت این سرزمین اسلامی از جمله مدارس، مساجد و اماکن مذهبی را همسو با راهبرد شیطانی کاخ سفید و دشمنان پیامبر اعظم (ص)هدف قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت مظلومانه تعدادی از دانش آموزان افغانستانی در مرکز آموزشی "ممتاز" و دبیرستان " عبدالرحیم شهید" شهر کابل را به ملت شریف و مسلمان افغانستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم برای مجروحان حادثه طلب سلامتی و شفای عاجل دارم .

سرلشکر پاسدار محمد باقری

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست