Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی اکبر جاویدان گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب مبنی بر احتکار مقدار زیادی برنج در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

 در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۵ تن و ۳۰۰ کیلوگرم برنج وارداتی احتکار شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نظر کارشناسان ارزش این میزان برنج کشف شده ۴ میلیارد ریال بوده است.

سردار جاویدان  در پایان از دستگیری یک نفر و معرفی او به دستگاه قضائی خبر داد.

کشف ۱۰ هزار قطعه بچه ماهی بیمار در دالاهو

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از کشف ۱۰ هزار قطعه بچه ماهی آلوده به بیماری در این شهرستان و دفن بهداشتی آن‌ها خبر داد.

سرهنگ کیومرث شهبازی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس دالاهو مبنی بر وجود یک استخر ماهی آلوده به بیماری در حوالی شهرک ریجاب، تیمی از ماموران همراه با کارشناسان اداره بهداشت به محل اعزام شدند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ هزار قطعه بچه ماهی آلوده کشف و با انتقال به مکان مناسب دفن شدند.

سرهنگ شهبازی در پایان از دستگیری صاحب استخر ماهی‌های آلوده که به صورت غیرمجاز تکثیر شده بودند خبر داد.  این فرد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث کرمانشاه احتکار کرمانشاه ۱۰ هزار قطعه بچه ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: نهم اردیبهشت ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله ماموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مهر در خبری نوشت:وی افزود:پس از حضور ماموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت می باشند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند با خودرو به سمت ماموران گرفته و اقدام به فرار نمودند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدندکه در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901075

دیگر خبرها

  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • کشف اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان