Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@23:20:08 GMT

غلامرضا بارانی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۲۸۶۷

غلامرضا بارانی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان شد

غلامرضا بارانی در قرعه کشی به عنوان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در چهار سال آینده انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - یک‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه- مجمع انتخاباتی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان از ساعت ۱۷:۴۵ با حضور غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه آزاد، نماینده هلال احمر، نماینده شهرداری و جمعی از اعضای هیأت و باشگاه‌ها در سرای ورزشکاران تختی پی‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان پس از سه دوره قرعه کشی و دو دوره برابری آرا، در قرعه‌کشی نام غلامرضا بارانی خارج شد و به عنوان رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان در چهار سال آینده انتخاب شد.

غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، در ابتدای مجمع در خصوص اهمیت هیئت پزشکی ورزشی، اظهار کرد: هیئت پزشکی ورزشی نسبت به هیئت‌های دیگر رسالت و وظیفه سنگین‌تری دارد و هیأت پشتیبانی است که رسالت مهمی در ورزش دارد. این هیأت حدود یک سال با سرپرست اداره شد و چند مرتبه برگزاری مجمع به تعویق افتاد به همین علت ترجیح دادیم که انتخابات در این زمان برگزار شود.

وی درخصوص مجمع انتخاباتی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان، گفت: در مجامع مبنا بر اجرا بر عدالت و قانون و مقرراتی است که برای همه مشخص است. رئیس فدراسیون نیز مانند هر یک از اعضای مجمع یک رأی دارد که با مشورت اعضا تلاش می‌کند که انتخابی درست داشته باشد و فرد اصلح را انتخاب کند. برای مجمع انتخاباتی استان اصفهان، مشورت و صحبتی صورت نگرفته است تا شائبه‌ای ایجاد نشود. اعضایی که در مجمع هستند می‌توانند شهادت دهند که من هیچ تماس تلفنی و صحبتی با کاندیدا و اعضا نداشته‌ام. تمامی کاندیداها از دوستان ما هستند و بنابراین هیچ امتیاز و برتری نسبت به یکدیگر ندارند، هر کدام برنامه خود را ارائه می‌دهند و با رأی‌گیری و انتخاب جمعی فرد اصلح انتخاب خواهد شد تا در چهار سال آینده ریاست این هیئت را بر عهده داشته باشد و هیأت را به سوی اهداف خود هدایت کند.

در ادامه محمد طباطبایی، رئیس کل ورزش و جوانان استان، در خصوص اهمیت هیئت پزشکی ورزشی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و شرایطی که بر فدراسیون پزشکی ورزشی و متناظر با آن بر هیأت‌های ورزشی استان‌ها حاکم است، شخصاً از دکتر نوروزی درخواست کردم که خودشان ریاست مجمع را در اختیار داشته باشند. از دکتر باقری مقدم بابت زحماتی که در ۴ سال ریاست خود کشیدند سپاس‌گزارم همچنین از دکتر میرقادری که در سال گذشت سرپرستی هیأت را عهده دار بودند تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم که با رسالتی که این هیئت و مجمع دارد شاهد انتخابات پرشوری باشیم. هر پنج نفر کاندیدی که ثبت نام کرده‌اند همه از پزشکان ماهر و حاذق هستند امیدوارم هر کدام از آنان که انتخاب شد هیئت پرشکی ورزشی را رشد دهد و شاهد پیشرو هیأت اصفهان در چهار سال آینده باشیم.

به گزارش ایمنا، این انتخابات با کاندیدایی غلامرضا بارانی، علی رفیعی، کریم سهرابی، محمد سالکی، مصطفی میرقادری و ۲۰ رأی مأخوذه پی‌گیری شد که علی رفیعی با عدم حضور در مجمع از لیست کاندیدا حذف شد. در دور اول انتخابات غلامرضا بارانی هشت رأی و کریم سهرابی هفت رأی کسب کردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد. در دور دوم غلامرضا بارانی و کریم سهرابی هر دو ۱۰ رأی کسب کردند و به دلیل تساوی آرا، رای‌گیزی به دور سوم کشیده شد. در دور سوم نیز آرای غلامرضا بارانی و کریم سهرابی برابر شد و هر دو ۱۰ رأی آوردند.

در پایان با نظر وزارتخانه و نظارت رئیس فدراسیون انتخاب رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان از بین کریم سهرابی و غلامرضا بارانی با قرعه کشی انتخاب شد. در قرعه‌کشی اسم غلامرضا بارانی خارج شد و به عنوان رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 570620

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان فدراسیون پزشکی ورزشی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان پزشکی ورزشی استان اصفهان چهار سال آینده رئیس فدراسیون کریم سهرابی انتخاب شد قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست