Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه گناوه عصر یکشنبه در حاشیه اجرای این برنامه با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و در ایام ماه مبارک رمضان و شهادت امیرالمومنین (ع) امروز توزیع دومین مرحله مواسات و کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان گناوه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: در این مرحله ۵۰۰ بسته معیشتی اهدایی مرکز نیکوکاری مصلای جمعه تهیه شده است که ارزش هر بسته ۶۵۰ هزار تومان بوده است.

وی گفت: هر بسته معیشتی در این مرحله از کمک‌های مومنانه شامل برنج، روغن، مرغ و رب گوجه فرنگی که توزیع آنها بین نیازمندان آغاز شده است.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: بسته‌های معیشتی دور قبل بین نیازمندان و مستمندان در شهر توزیع می‌شد، در این مرحله برای روستاهای بخش مرکزی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه تداوم خواهد یافت گفت: ۷۰۰ بسته معیشتی برای مرحله بعدی کمک‌های مومنانه در ایام باقیمانده ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است که بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.

فرماندار گناوه در حاشیه اجرای این برنامه اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال با مساعدت امام جمعه و همراهی خیران و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و مردم شریف و مؤمن چندین مرحله کمک به نیازمندان انجام شد.

محمد تقی صفری با تقدیر از همراهی و کمک خیران این شهرستان افزود: توزیع بیش از پنج هزار بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان پیش بینی و تهیه شده که توزیع آنها در دستور کار قرار گرفته است و تا پایان ماه رمضان در بین نیازمندان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رمضان ماه نزول قرآن، کمک به نیازمندان دارای اجر و ثواب بسیار و سفارش شده است گفت: شهرستان گناوه در زمینه در کمک به نیازمندان با اجرای رزمایش مواسات گام‌های مؤثری برداشته است.

کد خبر 5474244

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه ماه رمضان 1401 ماه امید ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب های قدر شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی شهادت حضرت علی مشهد کمک های مومنانه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد

مهدی دهرویه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به مرحله دوم کشیده شد.

وی افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گنبد کاووس در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود.

فرماندار گنبد کاووس با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای در مرحله نخست با ۲۰ درصد افزایش مشغول به فعالیت شد، گفت: برای این دوره از انتخابات ۲۳۰ شعب در شهرستان گنبد کاووس فعال خواهد شد که از این تعداد ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبد و بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای داشلی برون در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: از این تعداد ۱۰۱ شعبه مربوط به حوزه شهری و ۱۲۹ شعبه مربوط به حوزه روستایی است.

دهرویه از فعالیت ۶۲ شعبه به صورت سیار و ۱۶۸ شعبه به صورت ثابت در روز انتخابات ۲۱ اردیبهشت در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

وی افزود: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

از دوازده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس ۶ مرحله انتخابات به دور دوم کشیده شد.

کد خبر 6092638

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بسته ویژه اینترنت دولت برای معلمان
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد