Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد حسین‌زاده اظهار کرد: ایجاد اشتغال بهبودیافتگان و حمایت و هدایت کارآفرینان جهت ورود به توسعه فضای کسب و کار بهبودیافتگان به‌عنوان راهبرد اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: امروز جوانان و نوجوانان ما به‌عنوان سرمایه‌های اصلی کشور در معرض آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بیان کرد: اجرای دقیق طرح یاری‌گران زندگی جهت عملیاتی شدن برنامه‌های پیشگیرانه با اصول پیشگیری از اعتیاد در مدارس و دانشگاه‌ها با جدیت بیشتری در راستای آگاهی رسانه‌ای به خانواده‌ها ادامه یابد.

حسین‌زاده بیان کرد: در این ارتباط نیاز به بازنگری در برنامه‌ها و اقدامات گذشته داریم تا بتوانیم متناسب با آسیب‌های اجتماعی روز، برنامه‌های نو نیز تدوین کنیم.

وی یادآور شد: ما باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه از تمام ظرفیت دستگاه‌های دولتی، غیر‌دولتی و تشکل‌های مردمی نیز استفاده کنیم.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، خواستار بهره‌گیری از مشارکت‌های اجتماعی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر در جامعه شد و افزود: اعتیاد منشاء اکثر آسیب.های اجتماعی در جامعه است و بدون کاهش ابتلا به اعتیاد به مواد مخدر در جامعه نمی‌توانیم آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد حسین زاده اعتیاد آسیب اجتماعی طرح یاری گران زندگی آسیب های اجتماعی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان