Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در مسابقات قزاقستان که طی دیروز و امروز برگزار شد در ماده ۲۰۰ متر محمد امین رحیم‌آبادی در مصاف با رکابزن قزاقِ دارای مدال جهانی، با کسب رکورد ۱۰ ثانیه و ۵ دهم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و رامین اکبری و امیر علی علیزاده از تیم موج‌های آبی مقام هشتم و نهم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی روزبهان گفت: در مسابقه بخش کایرین نیز محمد امین رحیم آبادی به فینال راه یافت و مقام دوم را کسب کرد. رامین اکبری و امیر علی علیزاده نیز در رده بندی مقام‌های هشتم و نهم را بدست آوردند.

او گفت: در ماده یک دور متحرک هم محمد امین رحیم آبادی اول شد، امیرعلی علیزاده هفتم و رامین اکبری مقام هشتم را کسب کرد.

رئیس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی  گفت: در مجموع ۶ رشته سرعت این مسابقات محمد امین رحیم آبادی مدال نقره را کسب کرد، امیر علی علیزاده در رتبه هفتم و رامین اکبری در جایگاه هشتم قرار گرفت.

تیم دوچرخه سواری موج‌های آبی مشهد با حضور امیر علی علیزاده، امین رحیم آبادی و رامین اکبری به عنوان رکابزن و محمد ابوحیدری به عنوان مربی از ۲۵ فروردین ماه به منظور برگزاری اردو تدارکاتی در کشور قزاقستان حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات بین المللی دوچرخه سواری امیر علی علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز هدایت فرنگی‌کار کرمانشاهی در مسابقه‌های کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی صاحب یک نشان نقره شد.

در این رقابت‌ها بهروز هدایت در وزن ۸۷ کیلوگرم نقره و امیرحسین کریمی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم هر دو از کرمانشاه به عنوان پنجمی بسنده کرد.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی ا حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار شد.

کد خبر 6093462

دیگر خبرها

  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!