Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم منتخب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

خبرگزاری میزان - دیدارهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در حالی با حضور نمایندگان کشورمان پیگیری شد که تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان به ترتیب مقابل پاختاکور ازبکستان و الغرافه قطر به پیروزی دست یافتند.

بعد از اتمام مسابقات این هفته کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی تیم منختب هفته پرداخت که از ایران تنها مهدی شیری از فولاد در این تیم حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخاب در حالی صورت گرفت که سجاد شهبازاده، مهاج سپاهان در دیدار مقابل پاختاکور عملکرد درخشانی داشت، اما با وجود به ثمر رساندن دو گل بازهم در تیم منتخب جایی نداشت.

 

تیم منتخب دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به شرح زیر است:

دروازه‌بان: عادل محمد الحوسنی (الشارجه امارات)

مدافعان: مهدی شیری (فولاد ایران)، دامه ترائوره (الریان قطر)، متعب المفرج (الهلال عربستان) و خوجیاکبر علیجونوف (پاختاکور ازبکستان)

هافبک‌ها: اکمل موزگوفوی (نسف قارشی ازبکستان) و سلمان الفرج (الهلال عربستان)

بال‌ها: ادمیلسون جونیور (الدحیل قطر) و هتان سلطان باهبری (الشباب عربستان)

مهاجمان: مارتین بویل (الفیصلی عربستان) و لئاندره تاوامبا (التعاون عربستان).

بیشتر بخوانید: پیروزی ثانیه‌های پایانی سپاهان مقابل پاختاکور/ شهباززاده امیدهای نویدکیا را زنده نگه داشت + فیلم

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا سپاهان فولاد خوزستان مهدی شیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا سپاهان فولاد خوزستان مهدی شیری لیگ قهرمانان آسیا تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند موفق شد پاری سن ژرمن را با گل نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ شکست دهد.

این پیروزی زردپوشان علاوه‌بر اینکه آنها را به فینال چمپیونزلیگ نزدیک می‌‌کند بلکه جایگاه پنجم فصل آینده لیگ قهرمانان را به بوندسلیگا داد.

با توجه به برگزاری چمپیونزلیگ از فصل آینده با فرمت جدید، یوفا اعلام کرد که در بین پنج لیگ معتبر اروپایی، دو لیگی که ضریب امتیازی بیشتری به‌دست بیاورند، یک سهمیه اضافه دریافت خواهند کرد و پنج تیم را در فصل آینده لیگ قهرمانان خواهند داشت.

ایتالیا قبلاً یکی از جایگاه‌ها را تصاحب کرده بود و پیروزی امشب دورتموند به معنای تثبیت جایگاه دیگر برای آلمان است. این پیروزی بوندسلیگا را به امتیاز ۱۸/۳۵۷ رساند و لیگ برتر انگلیس حتی در صورت قهرمانی استون ویلا در لیگ کنفرانس هم امتیاز ۱۸.۲۵ را دریافت خواهد کرد که برای جایگاه پنجم کافی نیست‌.

این خبر خوبی برای خود دورتموند است که هم‌اکنون با ۵۷ امتیاز در رتبه پنجم بوندسلیگا ایستاده است و برای حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ فقط کافی است این جایگاه را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند