Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای امیدآفرینی به جامعه هدف، تولید بسته های عکس نوشته خبر خوش که نشان دهنده خدمات جمهوری اسلامی به جامعه بوده منتشر شد که در این بسته به اختصاص بودجه میلیاردی به جنگل و دیگر موضعات پرداخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ،تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه از اهداف مهم  تیم خبری صبح زاگرس بوده که در این راستا هر هفته بسته های خبر خوش و مطالبه گری در این زمینه در دستور کار این پایگاه خبری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه بسته عکس نوشته خبر خوش که نشان دهنده اقدامات مهم در جامعه یکی از برنامه های این پایگاه خبری خواهد بود.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟

ارسلان مالکی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه در حال روند عرضه زمین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد چشم گیری داشته است و این افزایش عرضه زمین زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی می‌شود گفت: افزایش عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت خود باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند حضور پر رنگ تری در روند ساخت مسکن داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت‌های مردمی دولت در حال برنامه‌ریزی برای بهبود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

او گفت: افزایش عرضه زمین و اختصاص تسهیلات ساخت خود می‌تواند ظرفیت‌های مردمی را در این بخش رشد دهد.

دیگر خبرها

  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟