Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:16:08 GMT

سفر شاه اردن به مصر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۳۱۹۹

سفر شاه اردن به مصر

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع اردنی اعلام کردند که شاه این کشور برای شرکت در نشستی سه جانبه به مصر رفته است.

خبرگزاری رسمی اردن (پترا) گزارش داد که پادشاه این کشور برای شرکت در نشست سه جانبه سران مصر، امارات و اردن وارد قاهره شد.

عبدالله دوم، پادشاه اردن به همراه حسین بن عبدالله، ولیعهد این کشور امروز یکشنبه برای شرکت در نشست سه جانبه سران مصر، امارات و اردن وارد قاهره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این نشست سه‌جانبه با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهوری مصر، محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی و عبدالله دوم، پادشاه اردن برگزار شود.

هنوز اخباری از جزئیات و محورهای این نشست رسانه‌ای نشده است.

اواخر ماه مارس نیز پادشاه اردن، رئیس‌جمهوری مصر، ولیعهد ابوظبی به همراه نخست‌وزیر عراق در شهر عقبه اردن نشستی چهارجانبه برگزار کرده بودند.

هدف از آن نشست بررسی راه‎های همکاری در زمینه‌های انرژی، امنیت غذایی، افزایش مبادلات تجاری و بررسی بحران‌های منطقه‌ای و جهانی بود.

کد خبر 5474383

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالله دوم مصر اردن اوکراین فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عراق ایالات متحده امریکا جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ترکیه مسجدالاقصی افغانستان آخرین اخبار اوکراین ولادیمیر پوتین سوریه سه جانبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

شانا _ گروه فیلم: نشست خبری ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

دریافت 19 MB

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • اسراری که گورهای تاریخی افشا کردند
  • ماجرای «نفرین فرعون» چگونه بر سر زبان‌ها افتاد؟
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان