Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان هرمزگان اظهار داشت: امروز مردم و جامعه نخبگانی بیش از گذشته به دنبال ایجاد شفافیت در مسائل مختلف است و شفافیت مالی یکی از زمین‌هایی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات را در حوزه‌های درآمدها و هزینه‌های دستگاه‌های اجرایی حل کند و به سوالات پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن‌ چه که مسلم است و بر روی آن تاکید داریم ایجاد شفافیت مالی و اقتصادی در دستگاه‌ها است تا مردم بدانند این بودجه‌ای که در اختیار ی دستگاه قرار می‌گیرد کجا هزینه شده و معتقدیم ساماندهی و شفاف‌سازی درآمدها و هزینه‌ها به سلامت اقتصادی و مالی دستگاه‌ها منجر خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان‌ هرمزگان بیان کرد: لازم است پیگیری‌های لازم برای پرداخت معوقات مالی شرکت‌های مستقر در استان هرمزگان از سوی دستگاه‌های مسئول به درستی انجام شود چرا که هرمزگان نیاز دارد با تمام ابزارهای ممکن به ویژه در حوزه مالی و اعتباری حمایت شود.

عبادی‌زاده عنوان کرد: امروز همه بر این مهم واقف هستند که استان هرمزگان نسبت به استان‌های هم‌کیش خود دچار یک عقب ماندگی توسعه‌ای شده است و برای جبران این عقب‌ماندگی نمی‌توان تنها به بودجه‌های دولتی دل بست از این رو از تمام ظرفیت‌های استان برای جبران و کاهش این فاصله نسبت به میانگین کشور اقدام کرد.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان‌کرد: امروز در هرمزگان مطالبه جدی وجود دارد برای اینکه صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی مالیات خود را در استان بپردازند از این رو باید پرونده مالیاتی شرکت‌های مستقر در استان هرمزگان به درون استان منتقل شود تا مردم استان نیز در عواید این بنگاه‌ها سهیم شوند.

وی تاکیدکرد: ضرورت دارد پیگیری‌های لازم برای تحقق مفاد قانونی و امتیازاتی که به روند توسعه استان هرمزگان کمک می‌کند انجام شود تا از تمام ظرفیت‌های قانونی در این راه بهره گرفته شود.

کد خبر 5474415

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان رشد اقتصادی ایران دیوان محاسبات هرمزگان ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب های قدر شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی شهادت حضرت علی مشهد استان هرمزگان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند که حضور آنها در عرصه‌های مختلف جامعه متضمن برقراری امنیت غذایی و سلامت آحاد افراد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجتبی نوروزی به مناسبت روز جهانی دامپزشکی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«روز جهانی دامپزشکی فرصتی مغتنم برای یادآوری و توجه به اهمیت خدمات تخصصی دامپزشکی و نقش برجسته دامپزشکان در حوزه سلامت انسان و دام و تأمین و تضمین امنیت غذایی است.

پیشگیری، مبارزه و درمان بیماری‌های دامی در جهت حفظ و ارتقا سلامت جمعیت دامی کشور و برقراری امنیت غذایی به ویژه تأمین سبد مواد غذایی و فرآورده‌های پروتئینی با منشأ دامی ایمن و سالم و همچنین پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام که به حدود ۸۰۰ نوع بیماری می‌رسد، از مهم‌ترین دستاوردهای دامپزشکان در سطح ملی است که در این روز گرامی داشته می‌شود.

دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند که حضور آنها در عرصه‌های مختلف جامعه متضمن برقراری امنیت غذایی و سلامت آحاد افراد جامعه است و از این رو گرامی داشت جایگاه حرفه‌ای آنها در روز جهانی دامپزشکی برای قدردانی از خدمات ارزشمند و اثرات مفید فعالیت آنها در سطح ملی و بین‌المللی است.

روز جهانی دامپزشکی سال ۲۰۲۴ با شعار "دامپزشکان از پایه‌های اجتناب ناپذیر نظام سلامت هستند" بیانگر جایگاه خطیر و حساس دامپزشکان و پیرادامپزشکان در نظام سلامت جهان است. امری که آشکارا روشن کننده همان شعار پیشتازی این قشر در امنیت غذایی و امنیت زیستی آحاد ملت است.

اقتدار غذایی و افزایش تولید غذا از نظر کمی و کیفی در راستای تأمین امنیت غذایی پایدار مبتنی بر فعالیت‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین در این حوزه، از محورهای اساسی ظرفیت سازی در برابر مخاطرات مرتبط با سلامت جمعیت دامی ناامنی غذایی حاصل از آن است.

در پایان از خدمات ارزشمند و شایسته فرهیختگان دامپزشک و پیرادامپزشک صمیمانه تشکر می‌نمایم و برای تمام همکاران گرامی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

دکتر مجتبی نوروزی
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور»

کد خبر 748311

دیگر خبرها

  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند