Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر یکشنبه در دیدار با معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در اراک، افزود: در برنامه هفتم توسعه در خصوص برخی مسائل‌ همچون آب، معادن و شرکت های عمده مادر نیز باید تدابیر ویژه اندیشیده شود.

وی تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت مدیران توانمند و لایق در شرکت های سهام نیز مسئله مهمی است که باید مورد توجه توحهمورد توجه ویژه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله دری نجف آبادی ضمن تاکید بر اینکه انتظار می رود لایحه حکیمانه برای اجرای این طرح ها از سوی دولت به مجلس ارائه شود گفت: بحث پایه آمایش سرزمینی در برنامه هفتم توسعه باید با قوت بیشتری پیگیری شود.

وی اظهار داشت: جانمایی واحدهای بزرگ تولیدی استان طی سالهای گذشته مناسب نبوده و این مهم منجر به افزایش آلایندگی هوا در کلانشهر اراک شده است. 

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود سکونتگاه‌های غیررسمی استان گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ منطقه شهری در استان‌های مختلف کشور در بافت‌های فرسوده واقع شده که می توان گفت این محله‌ها کانونی برای افزایش معضلات اجتماعی هستند و می‌طلبد از سوی متولیان امر راهکارهای ویژه ای در خصوص رفع مشکلات  مناطق حاشیه شهر اتخاذ شود.
  
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: در سالهای گذشته تغییری در بهره‌وری ایجاد نشده و این در حالی است که ۲ و نیم درصد از رشد به بهره وری بازمی گردد که در این راستا مدیریت بهره‌وری ضروری است.
 
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مدیریت ارزی و نقدینگی نیز بسیار مهم و راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است که انتظار می رود شرکت‌ها و همچنین بانک‌ها هم در این راستا تعامل و همکاری لازم داشته باشند و این مهم دولت سیزدهم مدنظر ویژه باشد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی امام جمعه اراک مرکز آمار ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی امام جمعه اراک اراک استان مرکزی امام جمعه اراک مرکز آمار ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلمانی با اشاره به لزوم اعلام مواضع وزارت آموزش و پرورش در خصوص صندوق ذخیره و ضمن تبریک حماسه‌سازی ایران مقتدر در مقابله با صهیونیسم اظهار داشت: فلسفه وجودی صندوق ذخیره فرهنگیان حمایت و کمک به تأمین مالی فرهنگیان به‌عنوان اصلی‌ترین رکن آموزشی کشور بوده و معطوف به بازنشستگی است.

وی ادامه داد: این مجموعه‌سازمانی اقتصادی با برخورداری از اعتماد روزافزون فرهنگیان کشور و مورد حمایت دولت است که با فعالیت اقتصادی نظیر اداره شرکت‌ها، بر سرمایه‌گذاری و سهام‌داری شرکت‌ها و صنایع بزرگ از جمله نفت، پتروشیمی و معادن و ارائه خدمات به فرهنگیان در جهت ارتقا سطح فرهنگیان است.

سلمانی با اشاره به اینکه تقویت معیشت فرهنگیان از طریق صندوق ذخیره قابل‌تحقق است، تصریح کرد: خلق ثروت برای اعضا و سهام‌داران به‌ویژه برای فرهنگیان به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی صورت می‌پذیرد و اعتماد آفرینی باید در دستور کار باشد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان بیان داشت: اهتمام به افزایش بهره‌وری وظیفه صندوق ذخیره است و این صندوق در تلاش است تا به نحوی عمل کند که امور آموزش و پرورش نظیر بیمه، لیزینگ و خدمات مختلف و… له صندوق ذخیره محول شود.

وی اذعان داشت: هنرستان‌ها می‌توانند واحدهای تولیدی خوبی برای صندوق ذخیره باشند که این امر رویکردی بسیار مهم در صندوق ذخیره و می‌تواند نقش مهمی در راستای شعار جهش تولید ایفا کند.

سلمانی خاطرنشان کرد: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های صندوق ذخیره است و این ظرفیت مهم و قابل‌دسترسی است.

کد خبر 6091198

دیگر خبرها

  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • ایرادات «لایحه برنامه هفتم توسعه» رفع شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است