Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@16:53:10 GMT

۲۰۷ سقف شیشه‌ای ۴۰۰ میلیونی شد/ جدول

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۳۶۴۴

۲۰۷ سقف شیشه‌ای ۴۰۰ میلیونی شد/ جدول

آفتاب‌‌نیوز :

رشد اندک نرخ دلار تنها دلیلی است که فعالان بازار خودرو نوسان رو به بالای قیمت خودرو را به آن نسبت داده و معتقدند این نرخ هر چند اندک بوده، اما دستمایه ای شده برای عرضه کنندگان تا به واسطه آن بتوانند رشد قیمت در بازار داشته باشند.

از سوی دیگر عرضه قطره چکانی خودرو در بازار نیز بر افزایشی شدن قیمت خودرو اثرگذاشته است، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو کمبود خودرو و تخصیص تولیدات خودروسازان به خودروهای پیش فروش شده موجب شده تا بازار آزاد با کمبود روبرو شود که این امر نیز بر بازار اثرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس ارزیابی های بازار امروز«سمند LX»، «سمند سورن پلاس»، «پژو 207 دنده ای»، و «پژو 207 سقف شیشه ای» در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو و «کوییک معمولی» و «ساینا» در میان محصولات سایپا رشد قیمت داشته اند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

امروز در بازار خودرو «سمند LX با موتورEF7 »، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس» و پژو 207 سقف شیشه ای» در بازار رشد یک میلیون تومانی قیمت داشته اند.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» در بازار امروز با رشد سه میلیونی 283 میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمند LX با موتورEF7 » بدون تغییر 323 میلیون تومان در بازار عرضه شد. از سوی دیگر امروز «سمند سورن پلاس» نیز رشدی 2 میلیونی داشت و 325 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

«رانا پلاس» هم تغییری در بازار نداشت و 333 میلیون به فروش رسید. «دنا معمولی» هم تغییر قیمت نداشت و 385 میلیون تومان در بازار معامله شد. «دنا پلاس توربو اتومات» نیز بدون تغییر 492 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما در میان خانواده پژو 207 نیز امروز «پژو 207 دنده ای» در بازار 387 میلیون تومان دست به دست شد و قیمت «پژو 207 شقف شیشه ای» هم با رشد 2میلیونی در بازار به400 میلیونی شد .

منبع: اقتصادنیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازار خودرو قیمت خودرو محصولات ایران خودرو سمند سورن پلاس میلیون تومان سقف شیشه ای سمند LX

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،گلکسی A۵۵ تقریبا از یک ماه قبل در بازار حضور دارد و فعلا با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

گلکسی A۳۵ که همزمان با A۵۵ روانه بازار شد، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و A۰۵s که جزو میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ است، کمتر از پنج میلیون فروخته می‌شود.

پوکو X۶ پرو که جزو گوشی‌های نسبتا جدید شیائومی به‌حساب می‌آید، کمی بیش از ۱۷ میلیون قیمت دارد و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ تلقی می‌شود.

ارزان‌ترین گوشی هوشمند شیائومی ردمی A۲ پلاس است و آنطرف می‌توانیم از آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین گوشی‌های فعلی اسم ببریم.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸،

۹ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول