Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:50:32 GMT

بوندس‌لیگا| پایان هفته سی‌و‌یکم با شکست اشتوتگارت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۳۷۰۶

بوندس‌لیگا| پایان هفته سی‌و‌یکم با شکست اشتوتگارت

پرونده هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان با ثبت یک شکست در کارنامه تیم اشتوتگارت بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال هرتابرلین میزبان اشتوتگارت بود و میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

در این بازی داوی سلک در دقیقه 4 و ایشاک بلفولدی در دقیقه 3+90 برای هرتابرلین گلزنی کردند تا تیم پایتخت ضمن کسب نهمین پیروزی‌اش در فصل جاری با 32 امتیاز جایگاه خود را در رده پانزدهم تثبیت کند و از منطه خطر دور بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتوتگارت اما با قبول پانزدهمین باخت و با 28 امتیازی که از قبل داشت در رده شانزدهم ماند، رده‌ای که باقی ماندن در آن تا انتهای فصل، این تیم را برای بقا در بوندس‌لیگا مجبور به انجام بازی پلی‌آف با تیم سوم بوندس‌لیگای 2 خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام مسابقات با 75 امتیاز صدرنشین است، دورتموند با 63 امتیاز در رده دوم قرار دارد و بایرلورکوزن 55 امتیازی سوم است.

بوندس‌لیگا| بایرن مونیخ با فتح دربی درکلاسیکر دهمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن گرفت

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشتوتگارت آلمان بوندس لیگا اشتوتگارت آلمان بوندس لیگا بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها