Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه رئال مادرید با لوکا مودریچ برای تمدید قرارداد به توافق اولیه رسیده است.

خبرگزاری میزان - در حالی که پیش از آغاز فصل جاری رقابت‌های فوتبال در اروپا بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان از احتمال خداحافظی لوکا مودریچ سخن می‌گفتند، اما این ستاره کروات با عملکرد درخشان در رقابت‌های این فصل توانسته در ۳۷ سالگی جای ثابت خود در ترکیب رئال مادرید را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که تمدید قرارداد مودریچ هافبک کروات با رئال مادرید قطعی است و فقط مانده تا زمان جلسه مشخص شود تا دو طرف امور اداری را انجام بدهند.

لوکیتا تا ۲۰۲۳ در رئال می‌ماند که در آن زمان قطعاً از تیم ملی کرواسی بازنشسته شده و باید دید که کلاً از فوتبال هم بازنشسته می‌شود یا قصد ادامه دادن را دارد.

لوکا در تابستان بعدی ۳۷ ساله می‌شود و بدین ترتیب می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ به بازی کردن ادامه دهد. البته آمادگی بدنی بی‌نظیرش نشان می‌دهد که چنین چیزی دور از انتظار هم نیست.

بیشتر بخوانید: واکنش لوکیتا به احتمال بازگشت به لیگ برتر

انتهای پیام/

برچسب ها: فابریزیو رومانو لوکا مودریچ رئال مادرید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید فابریزیو رومانو لوکا مودریچ رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!