Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش درباره دریافت ١٠ میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال تحت عنوان قرارداد مضاربه‌ای اظهار کرد: همانطور که عنوان شده، باشگاه پرسپولیس این مبلغ را در قراردادی با موافقت فدراسیون فوتبال دریافت کرده و موظفیم ظرف شش ماه این پول را به حساب فدراسیون فوتبال برگردانیم.

وی افزود: وقتی تیم‌های بزرگ فوتبال کشور دچار مشکل مالی می‌شوند، طبیعی است یکی از راهکارها برای حل موقت مشکل همین نوع قرارداد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس هم مثل سایر باشگاه‌ها با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بخاطر مسائلی چون تبلیغات محیطی و ... مراودات مالی دارد و طبیعی است وقتی دچار مشکل می‌شویم برای حل مشکل موقت به سراغ فدراسیون برویم. حالا هم همین روال طی شده و موظفیم تا شش ماه این پول را برگردانیم.

درویش با اشاره به مشکلات به جای مانده در پرسپولیس از مدیریت‌های گذشته اظهار کرد: در آن برهه پرسپولیس در شرف واگذاری بود و نمی‌توانستیم نسبت به مشکلات قدیمی بی‌تفاوت باشیم. بدهی‌های قبلی سنگین بود و مشکلات مدیریتی گذشته در ادوار قبلی شرایط نامطلوبی را رقم زده بود و اگر این مساعدت‌ها نبود الان شاهد واگذاری پرسپولیس نبودیم.

درویش در پاسخ به این سوال که شایعه شده که این کمک توسط وزارت ورزش و جوانان انجام گرفته است، گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. ما این پول را تحت عنوان قرارداد و وام از طریق فدراسیون دریافت کرده‌ایم و موظفیم این پول را ظرف مدت مشخص برگردانیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و دوم رمضان پرسپولیس رضا درویش فدراسیون فوتبال ماه رمضان میانکاله شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و دوم رمضان باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!

آفتاب‌‌نیوز :

حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق را به ورزش و مردم ایران تسلیت می‎‌گویم. آقای اسکویی صدای ماندگار و جاودانی بودند و همه بیشتر از چهره با صدای ایشان آشنا هستم. انشالله که بیشتر قدر اسطوره‌ها را بدانیم.

او ادامه داد: او در بسیاری از اردو‌ها حضور داشتند و این اواخر هم که بیمار بودند، من در بیمارستان همراهشان بودم که بسیار سرحال بودند و خاطرات گذشته را کامل یادش بود. فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد. خیلی با احترام نقد می‌کردند و برای همین دوستش داشتیم. فوتبال را طوری گزارش می‌کرد که انگار داخل ورزشگاه هستیم و زبان گویای رادیو بودند که به دل ما می‌نشست. این صدا تا سال‌های سال در یاد خواهد بود و هیچوقت یادمان نخواهد رفت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان تاکید کرد: بحث اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده مربوط به این است که با بودجه‌ای که داریم هیچ وقت در بحث فرهنگی ورود نکرده‌ایم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه‌ها نیست. ما مشکلاتی داریم که انشالله دست‌اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانینی بهتر و دقیق‌تر کنترل‌های بیشتری داشته باشیم. هر کسی که تخلف می‌کند باید سریعا به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی با نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوار هستم در این بازی هم موفق باشند تا مردم خوشحال باشند.

حمید استیلی درباره نتایج اوسمار در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای اوسمار در این زمان که بوده فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج قابل دفاعی داشته. باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کرد و آن زمان تصمیم بگیرند.

او همچنین به مسئله خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی است و جا دارد از آقای دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال افتاد. امیدوار هستم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم، چون اگر می‌خواهیم یک کار تولیدی نتیجه‌بخش باشد، هیئت مدیره قوی نیاز دارد. این تیم‌ها، طرفداران زیادی دارند و همه مردم دنبال آن‌ها هستند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی