Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:27:18 GMT

مناجات مردم گیلان در سومین شب قدر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۴۲۰۷

مناجات مردم گیلان در سومین شب قدر

به گزارش بامداد پنجشنبه خبرنگار ایرنا، مراسم آخرین شب از لیالی قدر شامگاه یکشنبه با حضور مردم مومن گیلان در مساجد، حسینیه ها، امام زادگان و مزار شهدا سراسر استان برگزار شد.

مردم باایمان در شهرها و روستاهای استان گیلان در آخرین شب از شب های پرفضیلت قدر با حضور باشکوه در آیین های ویژه سومین شب قدر با بهره گیری از معجزه دعا با پروردگار به راز و نیاز پرداختند، آنان با دستانی رو به آسمان از خداوند طلب آمرزش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزار شهدا در رشت مرکز گیلان در سومین شب قدر حال و هوای خاص معنوی داشت، پیر و جوان، کودک و نوجوان یا شب زنده داری در کنار قبور شهدا، دعای جوشن کبیر خواندند، قرآن به سر گرفتند و برای بیماران دعا و از خداوند طلب آمرزش کردند.

برچسب‌ها رشت شب قدر گیلان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شب قدر گیلان رشت شب قدر گیلان سازمان تبلیغات اسلامی شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان

مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر - کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمنداستان گیلان برگزار شد.

طاهره عاشوریان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، افزود: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت با حضور خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: دراین دوره ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکار‌های حوزه جمعیت بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، توجه جدی و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن درجامعه است، افزود: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و کنشگران این حوزه باید برای تبیین مسئله جمعیت فعالانه ورود کرد و با آگاهی بخشی عمومی در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان گیلان دوره تربیت جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، افزود: این دوره با همکاری اداره کل خانواده و جمعیت استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه‌مند و توانمند برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان