Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: تا پایان مراسم همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی در سطح شهر در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال با مدیریت موضوع کرونا شاهد حضور گسترده‌تر و مردم در مراسم شب‌های قدر هستیم، بیان داشت: همه تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای تامین امنیت و آرامش و مدیریت ترافیکی در سطح شهر تهران را فراهم آورده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:تا پایان مراسم همه یگان‌های انتظامی و ترافیکی در سطح شهر در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر حضور خواهند داشت.


جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به عنوان داشت: در حدود ۱۰ هزار نقطه در سطح شهر ماموران انتظامی ترافیکی پلیس و پرتغال حضور فعال و هدفمند دارند و متناسب با حجم و تراکم جمعیتی استقرار نیرو‌ها مدیریت شده است.


این مقام ارشد انتظامی با اشاره به حضور بسیاری از شهروندان در مراسم‌های شب قدر و خالی بودن بسیاری از منازل عنوان داشت: تا پایان مراسم گرشای انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر انجام وظیفه خواهند کرد.


سردار هداوند با اشاره به اینکه همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا شهروندان در امنیت آرامش بتوانند زندگی امن و آرامی را داشته باشند، گفت:همه تعمیرات و ملاحظات لازم برای انجام هرچه باشکوهتر مراسم روز قدس و عید فطر اندیشیده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احیا شب بیست و سوم تهران شهروند تا پایان مراسم سطح شهر مراسم شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که آمریکا هنوز در حال تصمیم‌گیری برای محدود کردن کمک‌های نظامی خود به یکی از این ۵ یگان نظامی است که ناقض حقوق بشر تشیخص داده شده‌اند.

به گزارش فارس، با وجود این، آمریکا تلاش کرده با دلیل‌تراشی از انجام اقدامات عملی علیه این یگان‌ها خودداری کند. وانت پاتل روز دوشنبه گفت که از میان این یگان‌ها ۴ یگان «اقدامات خودشان را به نحو موثری اصلاح کرده‌اند.»

وی علاوه بر این مدعی شده که تمامی اقدامات ناقض حقوق بشر قبل از ۷ اکتبر انجام شده‌اند و این یگان‌ها در غزه حقوق بشر را نقض نکرده‌اند.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا علاوه بر این گفته که کاخ سفید در حال تماس و رایزنی با اسرائیل است.

تحلیلگران می‌گویند دولت آمریکا در طول جنگ غزه به جای انجام اقدامات تنبیهی علیه اسرائیل به انجام اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه این رژیم روی آورده است.

در بیش از ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ در غزه می‌گذرد آمریکا اصلی‌ترین حامی اسرائیل بوده و با جلوگیری از آتش‌بس، ارسال سلاح و تلاش‌های دیپلماتیک از اتمام این جنگ جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران