Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:48:54 GMT

برای تحقق شعار سال کل سیستان و بلوچستان پای کار است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۴۳۷۰

برای تحقق شعار سال کل سیستان و بلوچستان پای کار است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین مدرس‌خیابانی شامگاه یکشنبه در نشست قرارگاه تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین اظهارداشت: مهمترین موضوع و اولویت محوری برنامه‌ها حمایت از تولید و اشتغال است. 
وی خاطرنشان کرد: محور این نشست بررسی نحوه استفاده از محیط‌های دانش‌بنیان و پشتوانه‌های علمی جهت حمایت از تولید و اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ما می‌خواهیم به وسیله ارتباط با دانشگاه‌ها، نخبگان، اساتید، جوانان، فناورها و پارک علم و فناوری در جهت حمایت از تولید و اشتغال قدم برداریم تا اشتغال و تولید را در استان به نتایجی برسانیم.
وی با بیان اینکه کمک به رشد حوزه دانش‌بنیان می‌تواند گره‌گشایی از فعالیت آنان باشد اظهارداشت: اگر دانش بیاید وسط خیلی از مسائل حل می‌شود. 
مدرس خیابانی با تاکید بر اینکه شعارهای سال باید تعریف عملیاتی شود تصریح کرد: این عملیاتی‌سازی باید به ۲صورت باشد و در وهله نخست برای هر مجموعه‌ای که محصول دانش‌بنیان دارد و به محصولی رسیده از جهت مکان، مجوز و تسهیلات و کمک‌های فنی و اعتباری باید اقدام کرد. 
وی ادامه داد: در وهله دوم عملیاتی‌سازی شعار سال واحدهای دانش‌بنیانی که به محصول نرسیدند در قالب یک قرارداد با گروه سرمایه‌گذار و واحدهای تولیدی مرتبط شوند.
وی با اشاره به اینکه پلتفرم بومی عرضه اینترنتی محصولات استان باید ایجاد شود تصریح  کرد: یکی از روش‌های خوب بازاریابی که اثربخشی آن اثبات شده برپایی نمایشگاه‌ها است و نباید از این مهم غافل شویم. 

مدرس خیابانی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب بیان کرد: هیچ کس در استان حق ندارد فضای سبز شهری را از آب آشامیدنی و بهداشتی آبیاری کند و از آب‌های مصرفی و پساب برای این منظور استفاده شود. 
 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان اشتغال زایی زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان اشتغال زایی زاهدان سیستان و بلوچستان اشتغال زایی زاهدان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید

سید محمد رضا سیدحسینی گفت: پیش بینی می شود با این میزان جوجه ریزی چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی افزود: رکورد جوجه ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی سیستان و بلوچستان حدود ۲۴ میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه ریزی، ۴۰ هزار و ۵۵۰ تن گوشت مرغ در استان تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در سیستان و بلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان