Web Analytics Made Easy - Statcounter

داگ دیمورو، علاقه‌مند به خودرو و یوتیوبر، توجه‌ها را به یک خودروی هوشمند عجیب جلب می‌کند كه نام آن Smart Crossblade ۲۰۰۴ است.

به گزارش slashgear، طبق گفته دیمورو، کراس بلید، خودرویی است که سال‌ها در بخشی از مجموعه موزه خودروی پترسن لس‌آنجلس بوده است. دیمورو بیان می‌کند که تقریباً ۲ هزار مدل از این خودرو تولید شده است، اما به دلیل طراحی عجیب و غریب خودرو، شک دارد که این تعداد واقعاً تا این حد زیاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، خودرو اسمارت کراس بلید، این مدل خاص متعلق به موزه پترسن در واقع در وب‌سایت موزه به حراج گذاشته می‌شود و تا به الان بالاترین پیشنهاد ۷ هزار دلار آمریکا بوده است. انتظار نداشته باشید که در صورت برنده شدن، اسمارت کراس بلید خود را برای گردش در شهر بیرون بیاورید، زیرا طراحی غیر متعارف آن به این معنی است که در ایالات متحده رانندگی با آن غیر قانونی است و به همین دلیل است که این مدل هرگز در آنجا فروخته نشده است.

چه چیز عجیبی در مورد اسمارت کراس بلید وجود دارد؟

علاوه بر کمیاب بودن این مدل، طراحی اسمارت کراس بلید نیز یکی دیگر از دلایل عجیب به نظر رسیدن این خودرو است. طراحی انجام شده روی این خودرو بیشتر شبیه یک مدل مفهومی، یا احتمالاً یک چرخ دستی گلف است تا یک اتومبیل تمام عیار. به جای درها، میله‌هایی دارد که به‌جای جذب ضربه‌ها، از افتادن شما جلوگیری می‌کنند. هیچ شیشه جلویی وجود ندارد فقط یک تکه شیشه منحنی کوچک در جلو مشاهده می‌شود که عملا در زیر خط سینه راننده قرار دارد همچنین سقفی نیز وجود ندارد.

همانقدر که اسمارت کراس ممکن است برای علاقه‌مندان و کلکسیونر‌ها جالب باشد، اما بیشتر از یک وسیله حمل و نقل مناسب، یک تولید خلاقانه است که می‌توانید آن را تحسین کنید.

بیشتر بخوانید

شرکت هوندا خودرو برقی خواهد ساخت باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودرو عجیب حراجی عجیب موزه ها طراحی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیست و یکمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز ۹ اردیبهشت با معامله ۱۸۰ قطعه شمش یک کیلوگرمی استاندارد به پایان رسید.

او افزود: در جلسه معاملاتی امروز در دو حراج عمده و خرد، مجموعا ۲۵۰ قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد که میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز ۴ میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان به ثبت رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: تاکنون با برگزاری ۲۱ حراج حضوری جمعا ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران معامله شده است همچنين جلسه بعدی حراج شمش طلا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور