Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:06:04 GMT

تحلیل بنیادی شبندر | شبندر چقدر سود ساخت؟

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۴۵۹۶

به گزارش بورس تابناک، پالایشگاه نفت بندرعباس (شبندر) با دریافت روزانه ۳۲۰ هزار بشکه نفت خام سنگین و میعانات گازی چهارمین شرکت فعال در صنعت پالایشگاه است. این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی واقع شده که دسترسی آسان به آب‌های آزاد و توان تکنولوژیک موجود صادرات فرآورده‌های نفتی را برای این شرکت محتمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آنکه با توجه به سیاست‌های دولت اولویت نخست، توزیع فرآورده‌های نفتی و تأمین نیاز‌های داخلی کشور است به همین منظور در حال حاضر بازار اصلی محصولات شرکت، داخلی بوده و بر اساس قانون شرکت مکلف به تحویل پنج فرآورده اصلی به علاوه سوخت هوایی خود به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران است. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با توجه به فروش فرآورده‌ها، نسبت به تسهیم و اعلام میزان فروش داخلی، صادراتی، بنکرینگ، ارزی و مرزی و مبالغ فروش هر یک از پنج فرآورده اصلی به علاوه سوخت هوایی اقدام می‌کند.

این خبر را لطفا از لینک زیر مطالعه کنید:

https://app.nabzebourse.com/news/1076

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و دوم رمضان تحلیل بنیادی شبندر سود سهام ماه رمضان میانکاله شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و دوم رمضان فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران نساجی دقایقی بعد از اعلام لینک خرید بلیت دیدار مقابل پرسپولیس، سکوهای هیجان‌انگیز این استادیوم را به تسخیر خود در آوردند و بلیت در این بخش نایاب شد.

در حال حاضر بلیت بخش پشت دروازه استادیوم به‌طور کامل به فروش رفته است و هواداران این تیم در انتظار اعلام باز شدن سایت برای فروش بلیت بخش سکوهای فلزی هستند.

این در حالیست که بلیت بخش هواداری نیز که در این بازی به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد نیز به فروش رفته است. نکته جالب توجه اینکه برخی هواداران و فوتبالدوستان به دنبال خرید بلیت بخش رقیب هستند که در اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفته، اعلام شده هواداران دو تیم با توجه به اینکه از دو ورودی متفاوت جواز حضور در استادیوم را به دست می‌آورند، در صورت خرید بلیت تیم حریف، قادر به حضور در سکوهای طرفداری تیم خود نخواهند بود.

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟