Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جواد حسینی، فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه همدان با خانواده شهید مصیب مجیدی از فرماندهان همدانی در دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

شهید مصیب مجیدی در دوران دفاع مقدس، جانشین اطلاعات و عملیات تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان بود و با نفوذ به عمق جبهه دشمن اطلاعاتی کسب می‌کرد که پایه و اساس پیروزی‌های نیرو‌های ایرانی در عملیات‌های بزرگ و کوچک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات در هنگام عملیات نیز به یاری نیرو‌های رزمنده می‌رفت و با هدایت و فرماندهی تعدادی از نیرو‌ها به نبرد با دشمن می‌پرداخت.

این سردار خستگی ناپذیر و سرباز همیشه استوار سپاه اسلام و انقلاب در لشکر ۳۲ انصار الحسین(ع) استان همدان، سرانجام به عهد و پیمانی که با خدای خود بسته بود وفا کرد و در بیست و ششم اسفند ۱۳۶۴ در عملیات ظفرمند والفجر ۸ در منطقه عملیاتی فاو، سر و جانش را فدای معشوق کرد و به دیدار یار شتافت.

شهید مصیب مجیدی، یار و رفیق روز‌های سخت شهید علی چیت‌سازیان بود و آنقدر این دوستی عمیق و ریشه‌دار بود که علی چیت‌سازیان روز‌ها از فراق دوست گریست.

در روز تشییع جنازه معاونش در باغ بهشت همدان پشت تریبون رفت و با صدایی بغض‌آلود گفت: «مصیب، فرزند گلوله ها، ترکش‌ها، خمپاره‌ها، فرزند گرسنگی‌ها، تشنگی‌ها، خستگی‌ها و مالک اشتر زمان بود».

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ناحیه خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است