Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:11:03 GMT

جابه جایی ۵۲ میلیون تن کالا در اصفهان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۴۸۶۲

جابه جایی ۵۲ میلیون تن کالا در اصفهان

محمدعلی صلواتی گفت: سال گذشته سه میلیون و ۱۷۰ هزار سفر در حوزه حمل و نقل کالا در استان اصفهان انجام شده است.

این استان سال گذشته رتبه اول کشور را در مجموع تناژ حمل شده، رتبه اول تناژ درون استانی و رتبه اول تناژ برون استانی را کسب کرد.

به گفته او استان اصفهان سال گذشته رتبه اول سفر درون استانی کشور را بدست آورد همچنین رتبه دوم کشور را در زمینه تناژ بار وارد شده به استان، رتبه دوم مجموع سفر ناوگان باری کشور، رتبه دوم سفر برون استانی و رتبه دوم سفر وارد شده به استان را در سال ۱۴۰۰ بدست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهرستان‌های اصفهان، مبارکه، لنجان، شاهین شهر و میمه، نایین و کاشان به ترتیب جایگاه اول تا ششم استان اصفهان را در زمینه تناژ بار به خود اختصاص داده اند.

صلواتی می‌گوید اصفهان با ۱۵ میلیون و ۷۴۷ هزار تن بارنامه و سهم ۳۰ درصدی از حمل بار، بیشترین مبدأ تناژ در استان بوده است.

پس از اصفهان، شهرستان مبارکه با ۹ میلیون و ۲۷ هزار تن و سهم ۱۷ درصدی، شهرستان لنجان با پنج میلیون و ۵۶ هزار تن و سهم ۱۰ درصدی، شاهین شهر و میمه با چهار میلیون و ۶۶۰ هزار تن و سهم ۹ درصدی، نایین با ۲ میلیون و ۵۰۵ هزار تن و سهم پنج درصدی و کاشان با ۲ میلیون و یک هزار تن و سهم چهار درصدی از بار این استان را حمل کرده اند.

او گفت: ناوگان باری استان اصفهان دارای ۳۵ هزار و ۹۰۴ دستگاه کامیون سنگین، نیمه سنگین و نیمه سبک است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان معتقد است میانگین عمر ناوگان حمل‌ونقل باری استان در بخش سنگین حدود ۲۰ سال، نیمه سنگین ۳۰ سال و نیمه سبک ۱۹.۶ سال است.

۴۵۹ شرکت حمل‌ونقل بار، ۶ پایانه حمل بار، ۲۶ پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و ۴۳ مجتمع بین‌راهی نیز در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای جابه جایی کالا استان اصفهان هزار تن و سهم رتبه اول رتبه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد

تین نیوز

واحد آموزش های تخصصی ریلی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم را در بین ادارات کل مناطق راه آهن کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بر اساس اعلام روابط عمومی راه آهن شمال شرق ۲ ، این اداره کل بر اساس استاندارد آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵ و شاخص های نیاز سنجی، برنامه ریزی، اجرا و تحلیل اثر بخشی و شیوه نامه ارزیابی عملکرد مناطق توسط مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن، واحد آموزش های تخصصی ریلی راه آهن شمال شرق ۲ موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات کل مناطق راه آهن شد.

این گزارش می افزاید: در سال گذشته در مجموع ۳۷ هزار و ۱۲۶ نفر ساعت دوره های حضوری برگزار شد و آموزش های مدیران پایه و میانی در سال گذشته طبق فراخوان مشارکت در کتابخوانی و اجرای مسابقات کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده کارکنان نیز طی دو مرحله انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام
  • راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس