Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خرم آباد در مجلس، گفت: تذکر کتبی خطاب به وزیر ارتباطات ثبت کردم که چرا سرعت اینترنت کم شده و حالا هم قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است، ممکن است دست‌هایی وجود داشته باشد در مدیریت میانی وزارت ارتباطات که بخواهند به این مسائل دامن بزنند، با توجه به بقایایی که از دولت قبل وجود دارد و بخواهند کارشکنی کنند، من این مساله را منتفی نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با گرانی‌های اینترنت، گفت: امروزه خیلی از فعالیت‌های مردم در زمینه مشاغل‌شان و یا ارتباطات اجتماعی و حتی کارهای علمی و پروژه‌های تحقیقاتی محققان و دانشگاه‌های ما در حوزه‌های مختلف بر بستر فضای مجازی انجام می‌شود و نیازمند اینترنت است. همینطور در شرکت‌های دانش‌بنیان نیز بسیاری از خدمات یا نیازهای این شرکت‌ها نیز به اینترنت وابسته است.

وی افزود: به هرحال کفه ترازوی فعالیت‌ها به سمت استفاده از اینترنت در حال سنگین شدن است و این مساله می‌طلبد که دولت در این قسمت اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

ویس‌کرمی ادامه داد: ما برای اقتصاد همانطور که معتقدیم باید راه‌ها و راه‌آهن و ... را گسترش دهیم تا حمل‌ونقل بهبود پیدا کرده و به رشد اقتصاد کمک کند، باید توجه کنیم که سرعت و کیفیت اینترنت هم حکم یک زیرساخت را برای بخش زیادی از فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و ... کشور دارد. بنابراین ما حتما این را به عنوان مطالبه از دولت محترم داریم و این مطرح شده است و به وزیر محترم هم گوشزد شده است که چرا این مساله در حال رقم خوردن است. البته جا دارد که تاکید کنم این مساله گرانی هیچ ارتباطی به طرح موسوم به صیانت ندارد.

عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی در پاسخ به اینکه «اینترنت در ماه‌های گذشته وضعیت خوبی نداشته است، در اسفند ماه همزمان با تصویب صیانت کند بوده و اکنون نیز گران شده است»، عنوان کرد: اتفاقا من در آن زمان هم تذکر کتبی خطاب به وزیر ارتباطات ثبت کردم که چرا سرعت اینترنت کم شده و حالا هم قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است، ممکن است دست‌هایی وجود داشته باشد در مدیریت میانی وزارت ارتباطات که بخواهند به این مسائل دامن بزنند، با توجه به بقایایی که از دولت قبل وجود دارد و بخواهند کارشکنی کنند، من این مساله را منتفی نمی‌دانم.

وی ادامه داد: موضوع صیانت و یا تنظیم مقررات هنوز در مرحله قانون‌گذاری است و اصلا این طرح تصویب نشده است، باید ابتدا تصویب شود و از شورای نگهبان عبور کند بعد اجرایی شود؛ این اتفاقات اخیر هیچ ارتباطی به صیانت ندارد مگر اینکه شیطنتی در جهت تحریک افکار عمومی باشد که قطعا این جرم است و حتما از مراجع ذی‌صلاح پیگیر این مساله خواهیم شد.

ویس‌کرمی خاطرنشان کرد: بنده و همکاران تذکراتی را به وزیر ارتباطات داشتیم و بازهم خواهیم داشت چه به صورت کتبی و چه به صورت شفاهی تا این مساله مشخص شود که چرا این میزان کندی یا ضعف وجود داشته و اکنون این گرانی که مردم را اذیت می‌کند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار

مهدی عسگری درباره ضرورت تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار، گفت: ریشه‌ بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است، روندی که در صورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد، ادامه داد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است.

وی اضافه کرد: مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی مساحت سکونتگاهی کشور، تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

منبع: خانه ملت

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند