Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:32:22 GMT

اینجا فرشتگان از زمین اشک بندگی می چینند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۵۰۲۱

اینجا فرشتگان از زمین اشک بندگی می چینند

به گزارش ایرنا در آستان سید عباس موسی بن جعفر نشسته ام تا در سومین شب قدر با شب زنده داری و احیا، دلم را به آسمان پیوند بزنم، زنگار از قلب بزدایم و در شبی که بهتر از هفتاد ماه است، برای یک سال توشه چینی کنم.

حال عجیبی است امشب، همه در وسوسه سامان دادن اعمال و چیدن سرنوشت یک ساله هستند، می گویند امشب اشک ها خوب خریدار دارد در آشفته بازار زمین و وسوسه های نازیبایش امشب آسمان بر زمین رسیده تا الماس اشک های ندامت و بندگی را خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب دست ها را کمی بالاتر ببری، به آسمان می رسد، قطره وجودت به اقیانوس رحمت پیوند می خورد دلت به وسعت آسمانی می شود که درهایش را به رویت باز کرده است. امشب هر چقدر حریص تر باشی بیشتر نصیبت می شود.

امشب دست بندگان به آسمان رسیده و کام ها به بندگی معبود خوش و شیرین شده است، زمزمه ها الغوث الغوث که بلند می شود،نسیمی می شود که اشک های جاری شده را بر روی صورت می غلطاند، نسیم رحمت، نویدی می شود برای رویش سبز دعا و اجابت معبود. 

نوای استغاثه و دعای جوشن کبیر و خواندن معبود به هزار نام زیباش زرهی محکم می شود که در کارزار نفس اماره، نلغزی و از آسیب بلایا در امان باشی.

به رسم شب قدر، مصحف مبارک را بر سر می گذارم و خداوند را به کبریایی خود و به آبروی فرستادگانش قسم دهم که به رسم بنده نوازی اش، ضامن عافیت بندگان باشد.

آخرین شب قدر، شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با حضور مردم استان خراسان شمالی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد و امامزادگان در شهرها و روستا برگزار شد.

مردم استان خراسان شمالی با حضور در مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه شب قدر را با ندای الغوث الغوث به صبح رساندند.

در سومین شب از شب های قدر، مردم ولایت مدار خراسان شمالی با خواندن قرآن، دعای جوشن کبیر و اجرای مراسم قرآن به سر، دعاهای مخصوص این شب را زمزمه کرده و برای آمرزش گناهان راز و نیاز کردند.

مردم استان به مناسبت شهادت مولای متقیان به سینه زنی و نوحه سرایی پرداختند و به یاد امیرمومنان حضرت علی (ع) اشک ماتم ریختند.

برچسب‌ها بجنورد شب قدر ماه رمضان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد شب قدر ماه رمضان بجنورد شب قدر ماه رمضان خراسان شمالی خراسان شمالی شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امشب و پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک تلویزیون به صورت زنده درباره آخرین اقدامات و دستاوردهای دولت و نیز تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی با مردم گفت‌وگو خواهد کرد.

رئیس جمهور قرار است درباره آخرین اقدامات و دستاوردهای دولت و نیز تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی با مردم سخن بگوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تونی کروس: 90 دقیقه بهترین تیم زمین بودیم؛ در فینال شانس بیشتری نسبت به دورتموند داریم
  • و ناگهان خوسلو: قهرمان یک رویداد ماوراء‌الطبیعه!
  • ستاره بایرن چمن برنابئو را از جا درآورد! (عکس)
  • امام جمعه اصفهان: حج، تمرین فشرده بندگی است
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • جراحی زیر نور ماه، خواب در تابوت و تاراجِ شأن انسان/اینجا رفح است
  • عکسی عجیب از آسمان امشب تهران
  • نوع‌دوستی و همراهی از جنس فرشتگان نجات
  • امشب؛ دهمین گزارش تلویزیونی رئیس جمهور به مردم
  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم