Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از آنکه رئیس کمیته امور اسرا در جنبش انصارلله یمن خبر از آزادی ۴۲ اسیر جنگی به مناسبت ماه رمضان و عیدفطر داد، دولت نجات ملی یمن پیشنهاد جدیدی مبنی بر تبادل ۲۰۰ اسیر جنگی از دو طرف قبل از عید سعید فطر را ارائه کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از المیادین،‌ عبدالقادر المرتضی، رئیس کمیته امور اسرا در جنبش انصارلله یمن، یکشنبه اعلام کرد که دولت نجات ملی یمن پیشنهادی را از طریق سازمان ملل به ائتلاف عربی به رهبری عربستان درباره آزادی و تبادل اسرای جنگی دو طرف قبل از فرارسیدن عید فطر ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره اعلام کرد که براساس این پیشنهاد حدود ۲۰۰ اسیر از دو طرف قبل از فرارسیدن عید فطر مبادله خواهند شد.

این درحالی است که المرتضی شامگاه شنبه اعلام کرده بود که دولت نجات ملی یمن به صورت یکجانبه ۴۲ اسیر  جنگی را به مناسبت ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید فطر آزاد کرده است.

المرتضی در توئیتی نوشت: طبق دستور عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن شنبه ۴۲ اسیر نیروهای دولت مستعفی را به عنوان یک ابتکار یکجانبه بشردوستانه به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر آزاد کردیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: یمن ، انصارالله یمن ، جنگ یمن ، عربستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: یمن انصارالله یمن جنگ یمن عربستان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی

آفتاب‌‌نیوز :

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی جدید اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت».

متن عربی و عبری پیام گردان‌های القسام به شرح ذیل است:

الضغط العسکری أدی إلی مقتل عشرات الأسری الذین بأیدینا وحرم البقیة من الاحتفال بعید الفصح مع أعزائهم הלחץ הצבאי הוביל להרג עשרות השביויים שביידנו ומנע משאר השבויים לחגוג הפסח עם יקריהם #الوقت_ینفد #הזמן_אוזל #حکومتکم_تکذب #ממשלתים_שקרנית

این در حالی است که پیشتر نتانیاهو مدعی شده بود که تنها ادامه فشار نظامی بر حماس است که به آزادی همه اسرای اسرائیلی در غزه منجر خواهد شد!

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی
  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • گوزن سفید
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است