Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:34:36 GMT

هواشناسی استان زنجان هشدار نارنجی صادر کرد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۵۴۷۲

هواشناسی استان زنجان هشدار نارنجی صادر کرد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: سامانه بارشی از دیشب وارد استان شده و بارش‌ها با رعد و برق و تگرگ همراه خواهد بود که در این میان هواشناسی استان هشدار نارنجی صادر کرده است.

وی اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر هفته مهمان زنجانی‌ها است و امیدواریم بارش‌ها در استان با قوت بیشتری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه احتمال خسارت به محصولات و تاسیسات، کشاورزان وجود دارد، گفت: محافظت از ماشین‌آلات، تاسیسات کشاورزی و همچنین گلخانه‌ها و انبارها مورد توجه باشد.

رحمان نیا همچنین از کاهش دمای هوای استان طی چند روز آینده خبر داد و تاکید کرد: هوای استان خنک‌تر می‌شود و دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتی گراد است که نسبت به دیروز هوا خنک‌تر شده است.

وی همچنین نسبت به سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان هشدار داد.

کد خبر 5474547

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف دمای هوا شب قدر ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب های قدر شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان

 

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: این سامانه از امروز تا پایان هفته موجب رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در بعضی از نقاط استان در بعضی از ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد شد. 
رضا مرادی افزود: مطابق بررسی‌های فعلی بارش‌ها طی امروز و فردا پنجشنبه در مناطق جنوب استان محتمل‌تر است. 
او ادامه داد: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌های این سامانه احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: همچنین در روز جمعه با احتمال کمتر در همه مناطق استان احتمال وقوع رگبار همرفتی شدید وجود دارد.
مرادی افزود: بر اساس خروجی فعلی الگوهای پیش بینی سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر روز‌های جمعه تا یکشنبه نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

به همین دلیل هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان مرکزی صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • هواشناسی استان اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد