Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر« امیر همتا » افزود: این دانشگاه از کشورهایی چون هند،پاکستان، افغانستان، سوریه، لبنان و عراق دانشجو پذیرش کرده و برنامه ریزی برای جذب دانشجویان خارجی در اراک برای تحصیل در حوزه پزشکی در دستور کار است.

وی تاکید کرد: رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، اتاق عمل، پرستاری، هوشبری، رزیدنتی طب سنتی از جمله رشته‌های پرطرفدار بین دانشجویان خارجی است و تلاش می‌شود در مقاطع ارشد و تحصیلات تکمیلی نیز دانشجویان خارجی پذیرش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر همتا با بیان اینکه، دوسال گذشته اقدامات خوبی در جذب دانشجویان خارجی در استان صورت گرفت، اظهار داشت: در سال‌های اخیر با تلاش مدیریت قبل برنامه‌ریزی‌های مدونی در خصوص جذب دانشجویان خارجی انجام گرفت.

مدیرامور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک در راستای اهداف خرد و کلان و رسیدن به توسعه و پیشرفت خود گام‌های موثری برداشته که یکی از آنها، جذب و پذیرش دانشجویان خارجی و مطرح شدن نام دانشگاه علوم پزشکی اراک در بین نام دانشگاه‌های بین‌المللی دیگر است.

برچسب‌ها استان مرکزی دانشجو بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی دانشجو بهداشت و سلامت استان مرکزی دانشجو بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک دانشجویان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این دانشگاهیان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از رفتارهای وحشیانه ی برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی با دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین  شعارهایی همچون مرگ  بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس