Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ ابایی از موضوع دفاع از ملت مظلوم فلسطین ندارد گفت: بر این اساس، هم در سیاست‌های رسمی کشور و هم در بین مردم، آرمان فلسطین زنده است. - اخبار استانها -

وحید جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره با اشاره به اینکه مردم فلسطین از سالیان گذشته زیر اشغال رژیم‌صهیونیستی شهدای بسیاری را تقدیم کرده و این کشور در دنیا به رسمیت شناخته نمی‌شود اظهار داشت: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی به صورت آزادانه علیه فلسطین اقدامات تروریستی و نظامی انجام می‌دهد اما در دنیا چندان دیده نمی‌شود و مجامع بین‌المللی با سکوت از کنار آن عبور می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اما در بحران اوکراین، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، جمهوری اسلامی ایران با جنگ در همه جای دنیا و با کشتار انسان‌ها مخالف است اما استانداردهای دوگانه غرب تمامی این موضوعات را تحت شعاع قرار می‌دهد و برای مثال مشاهده می‌کنیم که سرگردانی یک سگ در خیابان‌های اوکراین سوژه خبری دنیا شده اما متاسفانه کودکانی که در فلسطین به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده می‌شوند، دیده نمی‌شود.

جلال‌زاده با اشاره به جایگاه ایران در مسئله فلسطین ابراز داشت: موضوع فلسطین از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم ایران و انسان‌های آزاده و علما اولویت داشته و یکی از شعارهای و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز موضوع فلسطین بوده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در همان روزهای ابتدایی، موضوع آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کرده‌اند،  تصریح کرد:در این 43 سال گذشته، مردم ایران پای این آرمان ایستاده‌اند و امروزه همه دنیا اعتراف می‌کنند که تنها کشوری که با قدرت و بدون هیچ ملاحظه‌ای از آرمان فلسطین و حقوق ملت این کشور در سیاست‌های خود و در سازمان‌های بین‌المللی دفاع می‌کند جمهوری اسلامی ایران است.

شلیک موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالیحمایت نخبگان و فعالان اجتماعی اهل سنت و تشیع قشم از مردم فلسطین/ اعلام انزجار از رژیم صهیونیستینگاهی به حوادث و نبردهای فلسطین در ماه رمضان از گذشته تا امروز

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ ابایی از دفاع از ملت مظلوم فلسطین ندارد افزود: بر این اساس، هم در سیاست‌های رسمی کشور و هم در بین مردم، آرمان فلسطین زنده بوده و امید است روزی برسد که ملت فلسطین بتواند به حق و حقوق خود برسد و شاهد این باشیم که رژیم‌صهیونیستی، دیگر در سرزمین و جغرافیای فلسطین وجود خارجی نداشته باشد.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد