Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:36:31 GMT

طنین الغوث مردم استان مرکزی در سومین شب قدر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۵۶۷۵

طنین الغوث مردم استان مرکزی در سومین شب قدر

مردم استان مرکزی در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱، سومین شب از لیالی پر فیض قدر با حضور در مراسمی که به همین منظور برگزار شده بود از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت کردند.

مردم با حضور در امامزادگان، مساجد، مصلا‌ها و میعادگاه‌هایی که به منظور شب قدر تدارک دیده شده بود با شب زنده داری و استغاثه به درگاه خداوند متعال، بهترین تقدیر‌ها را از قادر متعال مسئلت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرائت دعای جوشن کبیر، قرآن به سر گرفتن و عزاداری از محور‌های برنامه‌های برگزار شده در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان بود.

مردم استان مرکزی همچنین در سومین شب شهادت امیراممومنین علی علیه السلام ضمن راز و نیاز با خداوند   در فراق مولای متقیان سوگواری   کرده و اشک ماتم ریختند.

مراسم معنوی شب قدر در استان مرکزی امسال در حالی برگزار شد که ویروس کرونا فروکش کرده و با موافقت ستاد مقابله با کرونا مراسم شب قدر گسترده‌تر و پرشورتر در میعادگاه‌ها از جمله مساجد و مصلا‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام عباسی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: آیین پرفضیلت شب‌های قدر در بیش از ۱۰۰۰ نقطه از استان با توجه به وضعیت فضای باز و سرپوشیده برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباسی گفت: در برگزاری مراسم شب‌های قدر اولویت با فضا‌های باز است، با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده از طریق ستاد مبارزه با کرونا، مدارس، پارک‌ها و فضا‌های عمومی در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گرفته اند.

مردم مومن و روزه‌دار استان مرکزی علاوه بر مساجد در منزل هم با مراسم زنده شب قدر رسانه ملی همراه شدند و درشبی که ازهزارماه برتراست سرنوشتی نیکو را برای خود و دوستان و آشنایان آرزو کردند.

اعمال شب قدر ازجمله قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، اقامه نماز قضا، مرثیه خوانی وذکرمصیبت ائمه وسخنرانی خطیبان در این شب عزیزانجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احیای شب بیست و سوم رمضان 1401 استان مرکزی شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود