Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی زنان ایران در این مدت ۲ دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی جوانان دختر زیر ۱۹ سال صربستان برگزار می‌کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون آسیا، بازی‌های آسیایی و بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان الساندرا کمپدلی در مسیر آماده‌سازی برای این رقابت‌ها از ۱۸ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه اردوی برون مرزی در کشور صربستان خواهند داشت.

تیم ملی زنان ایران در این مدت دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی جوانان دختر زیر ۱۹ سال صربستان برگزار می‌کند.

شبنم علیخانی، فرزانه زارعی، سمانه سیاوشی، آیتک سلامت، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمی‌پور، تهمینه درگزنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، منا آشفته، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، هاله متقیان، مائده برهانی و فاطمه امینی ۱۶ بازیکن اعزامی به این اردو هستند.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی (مربی)، نوید مشجری (آنالیزور)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و نرگس عهدنو (ترابیست) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در اردوی برون مرزی صربستان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: والیبال باشگاه‌های زنان آسیا| پیروزی باریج اسانس در نخستین گام

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امور زنان وخانواده شهرداری تهران گفت: برای صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی از موادغذایی گرفته تا صنایع دستی با برخی کشور‌ها از جمله ازبکستان، امارات، کانادا، ساحل عاج و ترکیه تفاهم شده است.

مریم اردبیلی افزود: برنامه سه سال اخیر شهرداری تهران برای توانمندسازی و ارتقای مشاغل خانگی بوده که ما را برآن داشت تا بتوانیم وارد عرصه صادرات شویم و با افزایش کیفیت محصولات بانوان کارآفرین شهر تهران، علاوه بر قابلیت رقابتی و رفع نگاه‌های خیریه ای، محصولاتشان را با کیفیت‌ها و استاندارد‌های بین المللی صادر کنیم.

مدیرکل امور زنان وخانواده شهرداری تهران همچنین گفت: محصولات و دست ‎آفریده‌های زنان شهر تهران به ویژه زنان سرپرست خانوار که استاندارد‌های لازم از نظر کیفیت، بسته بندی، قیمت گذاری و در واقع امکان صادرات را دارند، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی - ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس متفاوت از دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران