Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@22:42:22 GMT

پدر معتاد پسر ۹ ساله‌اش را به قتل رساند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۵۹۲۱

پدر معتاد پسر ۹ ساله‌اش را به قتل رساند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، افشین صالحی‌نژاد، دادستان بردسیر استان کرمان در تشریح این خبر گفت: با شروع تحقیقات از سوی تیم جنایی مشخص شد مرگ کودک در اثر ضرب و جرح ناشی از تنبیه بدنی توسط پدرش بوده و شدت جراحات وارده موجب مرگ این کودک شده است و تلاش‌های تیم پزشکی نیز برای نجات پسربچه از مرگ مؤثر واقع نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بردسیر اظهار کرد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد پدر این کودک سابقه اعتیاد به مواد مخدر داشته و مدتی قبل نیز مادر این کودک از پدرش جدا شده و آسیب اجتماعی طلاق در کنار اعتیاد، زمینه‌ساز بروز خشونت خانگی و فوت پسربچه بوده است.

این مقام قضایی یادآور شد: میزان آسیب‌های اجتماعی در شهر نگار نسبت به سایر نقاط شهرستان بردسیر قابل ملاحظه بوده، بنابراین کاهش آن نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و ارائه راهکارهای تازه‌تر است.

صالحی‌نژاد افزود: متهم این پرونده روانه زندان شده و تحقیقات در زمینه قتل این کودک همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان و نیز عدم کنترل خشم و اعتیاد متهم، وی مقتول را به نحو شدید مورد کتک‌کاری قرار می‌دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر ۹ ساله وارد شده که در نهایت منجر به مرگ وی شد.

دادستان بردسیر با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، افزود: تا این مرحله از تحقیقات که توسط بازپرس ویژه قتل انجام شده، مشخص است که شخصی جز پدر در این جنایت نقشی نداشته و قاتل نیز در اظهارات خود انگیزه‌اش را تنبیه اعلام کرده و بیان داشته قصد کشتن او را نداشته است.

صالحی‌نژاد تأکید کرد: پرونده مربوط به این قتل به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 672164 برچسب‌ها آسیب اجتماعی قتل - قاتل حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آسیب اجتماعی قتل قاتل حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب