Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل سلطانیان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون همزمان با شب های قدر و ایام سوگواری شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) گفت: من متأسفم که سینما و تلویزیون ما امروزه از تولیدات دینی و مذهبی تهی شده و ابتذال جای آن را گرفته است؛ بی توجهی مدیران فرهنگی به مسائل دینی در سینما و تلویزیون گام نهادن در مسیر شیاطین است و اگر مدیری باورمند، دغدغه مند، متعهد و با دیانت است باید هرچه سریع تر تغییر روش و منش دهد و در راه راست که به نفع جامعه اسلامی است گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین، بازیگر سریال های تلویزیونی «یوسف پیامبر (ع)» و «باغ کوچک بی بی گل» افزود: ما اگر مسائل دینی و مذهبی را در تولیدات فرهنگی و هنری بیان نکنیم بزرگترین ظلم را به اسلام کرده ایم چرا که عدم پرداختن به این مسائل ارزشمند هم راستایی با دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی ادامه داد: تمام تولیدات سینمایی و تلویزیونی باید بر محور دین استوار باشند؛ چه صدا و سیما و چه سینما باید سرشار از تولیدات دینی و مذهبی باشند. در هر فیلم و سریالی باید رگه های دینی و مذهبی وجود داشته باشد. برنامه های تلویزیون هر ثانیه اش باید با محوریت دین باشد و اگر هر چیزی غیر از این در سینما و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد اصلاً پذیرفتنی نیست.

این هنرمند پیشکسوت خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم جامعه ای دارای معنویت داشته باشیم باید از یک جایی آب زلال و گوارا و هستی بخش را بنوشیم و کجا بهتر از حوزه فرهنگ و هنر؟؛ بنده امیدوارم مدیران فرهنگی و هنری هرچه سریع تر از خواب غفلت بیدار شوند و تمام تلاش شان را برای توجه ویژه به تولیدات ارزشمند دینی به کار گیرند تا ان شاالله بتوانیم به زودی سینما و تلویزیونی تماماً دینی را شاهد باشیم.

منبع: سینما پرس

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسماعیل سلطانیان بازیگر سینما و تلویزیون دینی و مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد خبر 848079 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم تریاک بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور اعتیاد - مواد مخدر تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟