Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به کمبود منابع آبی در استان و تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب گفت: هیچکس در استان حق ندارد فضای سبز شهری را از آب آشامیدنی و بهداشتی آبیاری کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حسین مدرس‌خیابانی در نشست قرارگاه تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال کل استان و دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند، اظهار داشت: همه ما تسهیل‌گر هستیم تا فضا را به نحوی فراهم کنیم که در زمینه تولید و اشتغال نتایج ملموس حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مهمترین موضوع و اولویت محوری برنامه‌ها حمایت از تولید و اشتغال است، خاطرنشان کرد: محور این نشست بررسی نحوه استفاده از محیط‌های دانش‌بنیان و پشتوانه‌های علمی جهت حمایت از تولید و اشتغال است. ما می‌خواهیم به وسیله ارتباط با دانشگاه‌ها، نخبگان، اساتید، جوانان، فناورها و پارک علم و فناوری در راستای حمایت از تولید و اشتغال قدم برداریم تا اشتغال و تولید را در استان به نتایجی برسانیم.

امام جمعه قزوین: درآمدهای زکات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال هزینه شودتسهیلات اشتغالزایی در استان کرمانشاه متناسب با نرخ بیکاری نیستمشکل اشتغال اردبیل با توجه ویژه به حوزه صنعت برطرف‌سازی می‌شود

وی با بیان اینکه کمک به رشد حوزه دانش‌بنیان می‌تواند گره‌گشایی از فعالیت آنان باشد، اظهار داشت: اگر دانش وسط باشد خیلی از مسائل حل می‌شود. شعارهای سال باید تعریف عملیاتی شود؛ این عملیاتی‌سازی باید به دو صورت باشد و در وهله نخست برای هر مجموعه‌ای که محصول دانش‌بنیان دارد و به خروجی رسیده از نظر مکان، مجوز و تسهیلات و کمک‌های فنی و اعتباری حمایت شود. در وهله دوم عملیاتی‌سازی شعار سال واحدهای دانش‌بنیانی که به محصول نرسیدند باید در قالب یک قرارداد با گروه سرمایه‌گذار و واحدهای تولیدی مرتبط شوند.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه پلتفرم بومی عرضه اینترنتی محصولات استان باید ایجاد شود، تصریح  کرد: یکی از روش‌های خوب بازاریابی که اثربخشی آن اثبات شده برپایی نمایشگاه‌ها است و نباید از این مهم غافل شویم. 

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به کمبود منابع آبی در استان و تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب، بیان کرد: هیچکس در استان حق ندارد فضای سبز شهری را از آب آشامیدنی و بهداشتی آبیاری کند و باید از آب‌های مصرفی و پساب برای این منظور استفاده شود.

انتهای پیام/392/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان تولید و اشتغال دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خطیبان جمعه سیستان و بلوچستان از عملیات تنبیهی وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، خطیبان جمعه سیستان و بلوچستان همچنین به مواردی چون، لزوم تلاش شورا‌ها برای حفظ منافع مردم و قدردانی از مقام کارگر اشاره کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • حمایت خطیبان جمعه سیستان و بلوچستان از عملیات تنبیهی وعده صادق