Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با محکوم کردن جنایات اخیر تروریست‌ها در افغانستان گفت: اتخاذ تدابیر عاجل و تمهیدات مناسب جدی و عملی حاکمیت برای بررسی و کشف علل و عوامل وقوع اینگونه فجایع و نیز شناسایی و مجازات قاطع جریان‌ها و عناصر پشت پرده ضروری است.

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر محمد باقری با صدور پیامی جنایات اخیر جریانات تروریستی در افغانستان را محکوم و با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در پیام سرلشکر باقری آمده است: تکرار حوادث تروریستی خونین از سوی تروریسم تکفیری و مزدوران اجیر شده رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا و سرویس‌های امنیتی وابسته به نظام سلطه و صهیونیزم جهانی در کشور برادر و دوست افغانستان هر روز منجر به شهادت و مجروحیت شمار زیادی از مردم مظلوم و بی دفاع این کشور به ویژه زنان و کودکان می شود. سرلشکر باقری افزود: این رویه نیازمند اتخاذ تدابیر عاجل و تمهیدات مناسب، جدی و عملی حاکمیت برای بررسی و کشف علل و عوامل وقوع اینگونه فجایع و نیز شناسایی و مجازات قاطع جریان‌ها و عناصری است که امنیت این سرزمین اسلامی از جمله مدارس، مساجد و اماکن مذهبی را همسو با راهبرد شیطانی کاخ سفید و دشمنان پیامبر اعظم (ص) هدف قرار داده‌اند. سرلشکر باقری در این پیام خاطرنشان کرد: شهادت مظلومانه تعدادی از دانش آموزان افغانستانی در مرکز آموزشی "ممتاز" و دبیرستان " عبدالرحیم شهید" شهر کابل را به ملت شریف و مسلمان افغانستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم برای مجروحان حادثه طلب سلامتی و شفای عاجل دارم. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرلشکر باقری افغانستان حوادث تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات

منابع خبری در غرب افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله مسلحانه به مسجد شیعیان در هرات شماری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، افراد مسلح ناشناس به سوی نمازگزارن شیعه در شهرستان «گذره» ولایت هرات تیراندازی کردند که بر اساس گزارش‌های اولیه یک عالم دین و شماری از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

برخی منابع محلی می گویند نمازگزاران پس از اقامه نماز در شهرک «محمدیه» هنگام خارج شدن از مسجد هدف حمله دو مهاجم موتور سوار قرار گرفتند.

گفته می‌شود حجت الاسلام جاوید از بزرگان این شهرک در حادثه تروریستی مسجد امام زمان عج و پنج نفر دیگر به شهادت رسیده‌اند.

جزئیات بیشتری از این حمله تروریستی منتشر نشده است.

مقامات امنیتی هرات نیز تاکنون اظهارنظری نکرده‌اند.

دور تازه حمله به نمازگزاران در افغانستان 11 کشته برجا گذاشتایران حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد شهر هرات را محکوم کردمحکومیت همه جانبه حمله انتحاری هرات

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد