Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@10:49:51 GMT

پرسپولیس به هیچ تیمی «نه» نمی‌گوید!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۶۱۸۸

پرسپولیس به هیچ تیمی «نه» نمی‌گوید!

آفتاب‌‌نیوز :

هیچ کجای دنیا نتایج مسابقات دوستانه را جدی نمی‌گیرند، اما کم‌وکیف اتفاقات رخ داده در این بازی‌ها مهم هستند. اصلا مسابقه تدارکاتی به این دلیل برگزار می‌شود که تیم‌ها در جریان نقاط ضعف و قوت خود قرار بگیرند.

خبر غم‌انگیز برای پرسپولیس، اما این است که ضعف خط دفاع این تیم در مسابقات رسمی هم مثل بازی‌های دوستانه توی ذوق می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس پس از حذف از جام حذفی و پیش از بازگشایی مسابقات لیگ برتر در یک بازی دوستانه به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و با مساوی ۲ - ۲ متوقف شد. سرخپوشان در آستانه شکست برابر این تیم بودند که سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی گل دوم را زد. این، اما مهم نیست، مسئله اینجاست که چطور پرسپولیس از تیمی که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد به همین راحتی ۲ گل می‌خورد؟ در مسابقات رسمی، تنها پیروزی پرسپولیس در ۵ بازی آخر مقابل همین نفت مسجدسلیمان رقم خورده، اما قرمز‌ها در آن بازی هم نتوانسته‌اند دروازه خود را بسته نگه دارند و یک گل خوردند.

آمار و ارقام تکان‌دهنده است؛ پرسپولیس در ۷ بازی رسمی آخرش تنها موفق به ثبت یک کلین‌شیت شده و شرایط در دیدار‌های دوستانه هم نیازی به توضیح ندارد؛ دریافت ۲ گل از نفت مسجدسلیمان و خوردن ۳ گل از تیم ملی امید! یحیی گل‌محمدی پرسپولیس را با بهترین و مقاوم‌ترین ساختار دفاعی ممکن تحویل گرفت، اما حالا از آن دژ مستحکم سایه‌ای بیشتر باقی نمانده است. همه ما می‌دانیم که سرخ‌ها عناصر انسانی مهمی مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده را از دست داده‌اند، اما هیچ‌کدام از این‌ها عذر موجهی نیست برای اینکه سرخپوشان از معمولی‌ترین رقبای داخلی هم چند گل دریافت کنند. آیا واقعا برای کلین‌شیت مقابل آلومینیوم اراک نیازی به مدافع ملی‌پوش هست؟ چطور تیمی که در ۸ بازی آخرش فقط یک گل زده بود می‌تواند ۳ بار دروازه پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی باز کند؟ به هر حال این مسئله در آستانه آغاز دوباره لیگ برتر و ۶ مصاف سرنوشت‌ساز پرسپولیس با رقبا، برای هواداران آزاردهنده است. آیا واقعا تیمی با این ساختار دفاعی می‌تواند کسری ۶ امتیازی‌اش را جبران کند و جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد؟

منبع: روزنامه همشهری

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد

در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که ۲ بار از حریف اراکی خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاده بود، در نهایت بعد از تساوی ۴ بر ۴ در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سرخ‌پوشان در این دیدار حساس علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان و امید عالیشاه، کاپیتان این تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به عبارتی بدون ۲ مهره کلیدی خود به مصاف شاگردان مجتبی حسینی رفتند.

نکته جالب توجه این است که پیش از این بازی تنها باخت پرسپولیس و اوسمار ویرا، سرمربی این تیم، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد. سرمربی برزیلی پرسپولیس در آن بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت قرمزها را پشت سر می‌گذاشت و در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم رفت و با تک گل امیر نوری برابر این تیم شکست خورد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در همان بازی نیز عالیشاه با توجه به دریافت کارت زرد در بازی با مس رفسنجان در هفته پانزدهم، چهار کارته شده بود و به دلیل محرومیت در بازی با آلومینیوم اراک در لیگ برتر حضور نداشت. قرمزها در بازی دیروز نیز بدون کاپیتان خود مقابل آلومینیوم قرار گرفتند و شکست خوردند. با این تفاصلی به نظر می‌رسد که سرخ‌پوشان هر زمان که کاپیتان‌شان از ترکیب اصلی دور بوده موفق به برتری نشده‌اند.

با حضور اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس، عالیشاه نقش ویژه‌ای در این تیم پیدا کرده است. سرخ‌پوشان با حضور ویرا روند مثبتی را در جدول لیگ برتر در پیش گرفته‌ و حالا در یک قدمی استقلال صدرنشین قرار دارند.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد