Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: نقش بزرگان، معتمدان و ریش سفیدان در این استان بسیار شاخص است و تلاش برای صلح و سازش در پرونده‌های مهم، اقدامی اساسی است که کینه، کدورت و دعوا‌ها را از بین می‌برد. خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا در دومین جلسه نحوه مشارکت مردم برای پیگیری صلح در پرونده‌های قصاص ضمن تسلیت ایام شب‌های قدر و شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد:استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های فرهنگی بسیار فراوان، جاذبه‌های فرهنگی گردشگری بکر و ناشناخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فضای استان سیستان و بلوچستان در سطح کشور باید تلطیف شود، زیرا مردم این استان مردمی خونگرم، قانع و مهمان نواز هستند اما با توجه به اخباری که منتشر شده فضای استان کمی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت:مسئولان و متولیان فرهنگی باید ظرفیت‌های استان را بیش از پیش به مردم سطح کشور نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا با اشاره به اینکه تلاش در مسیر صلح و سازش اقدامی ارزشمند است، گفت: نقش بزرگان، معتمدان و ریش سفیدان در این استان بسیار شاخص است و تلاش برای صلح و سازش در پرونده‌های مهم، اقدامی اساسی است که کینه، کدورت و دعوا‌ها را از بین می‌برد.

وی در ادامه با تاکید بر نتایج مثبت گذشت و صلح و سازش در جامعه، از اعضای شورای حل اختلاف، معتمدان، صلح یاران و مسئولان قضایی خواست بیش از پیش در مسیر صلح و سازش گام بردارند.

انتهای پیام/ برچسب ها: سیستان و بلوچستان مصطفوی نیا صلح و سازش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مصطفوی نیا صلح و سازش سیستان و بلوچستان صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته

جواد مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارندگی‌های امروز جمعه در اکثر مناطق کوهپایه ای شهرستان موجب جاری شدن سیل شد.

رئیس اداره هواشناسی بردسکن با بیان اینکه بارش‌ها اکثراً به صورت رگباری است، افزود: از آنجا که بارش‌های بهاری لحظه‌ای و شدید صورت می‌گیرد، مردم از حضور در مسیر رودخانه‌ها خود داری کنند.

وی بیان کرد: رعد و برق در بارش‌های بهاری خطرناک است و افرادی که دارای لباس مشکی و تیره هستند، از قرار گرفتن در فضای باز و تماشای باران و سیل نیز خودداری کنند.

مصطفوی به عشایر منطقه نیز هشدار داد، در مسیر سیل و کال های منتهی به تشکیل سیل قرار نگیرند.

رئیس اداره هواشناسی بردسکن از بارش‌های بهاری تا پایان امروز خبر داد و اظهار کرد: روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه وضعیت عادی را خواهیم داشت، اما از عصر چهارشنبه و تا پایان هفته با افزایش ابرها احتمال بارندگی و بارش‌های رگباری دور از پیش بینی نیست.

کد خبر 6089337

دیگر خبرها

  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی