Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:06:45 GMT

آمار کرونا کاشان ۵ اردیبهشت؛ بدون فوتی و یک ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۶۲۴۹

آمار کرونا کاشان ۵ اردیبهشت؛ بدون فوتی و یک ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم‌ پزشکی کاشان، آمار بیماران مبتلا به کرونا را در ۲۴ساعت گذشته اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، آمار بیماران مبتلا به کرونا را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شد.

در مجموع ۱۶ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان بستری هستند که ۹ مورد مربوط به کاشان و هفت مورد مربوط به آران‌وبیدگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی هفت نفر از کل بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی دو شهرستان کاشان آران‌وبیدگل بستری شدند که پنج نفر از آن‌ها مربوط به کاشان و دو نفر مربوط به آران‌وبیدگل است.

در ۲۴ ساعت گذشته، موردی از فوتی در شهرستان کاشان و شهرستان آران‌وبیدگل ثبت نشده است.

تاکنون درصد پوشش واکسن‌های کووید ۱۹ در سنین بالای پنج سال، در دوز اول ۷۷.۴۰ درصد، دوز دوم ۷۰.۵۵ و درصد پوشش واکسن‌های کووید ۱۹ در سنین بالای ۱۸ سال و در دوز سوم ۳۵.۲۳ درصد بوده است.

کد خبر 570730

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا در ایران ابتلا به کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران واکسن کرونا آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان کرونا دانشگاه علوم پزشکی کاشان وضعیت کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان کرونا در کاشان کرونا دلتا در کاشان وضعیت قرمز کرونا در کاشان آخرین آمار کرونا در کاشان کرونا کاشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آران وبیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ سه نفر از سرنشینان لنجی که در جزیره هرمز دچار آتش‌سوزی شده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، حسین قاسمی عصر پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این لنج در هشت مایلی جنوب جزیره هرمز دچار آتش‌سوزی شده بود که در پی آن سه نفر فوت و هفت نفر دچار سوختگی با درجات مختلف شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شدند و تحت درمان هستند، گفت: متاسفانه یکی از مصدومان دچار سوختگی بیش از 70 درصد شده که جهت درمان به بیمارستان شیراز اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: فوتی‌های این حادثه در محل آتش‌سوزی لنج جان خود را از دست دادند و هم اکنون دو مصدوم با 50 درصد، سه مصدوم با 15 و 10 درصد، یک مصدوم با 20 درصد سوختگی بستری هستند.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش