Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیراله عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در استان اردبیل، اظهار کرد: ششمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری در شعب اخذ رأی با حضور پررنگ و فعال رؤسای هیئت‌های مذهبی استان اردبیل از ساعت ۸ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

وی از آغاز ثبت نام از مسئولین هیئت‌های مذهبی در این انتخابات اشاره کرد و گفت: مسئولان هیئت‌های مذهبی استان اردبیل می‌توانند جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک شناسایی از ۴ لغایت ۱۰ اردیبهشت ماه به ادارات تبلیغات اسلامی استان اردبیل مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی اردبیل به شرایط ثبت نام در انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی اشاره کرد و افزود: داشتن مجوز هیئت از سازمان تبلیغات اسلامی، مدارک شناسایی معتبر، گواهی عدم سو پیشینه، متأهل بودن، دارا بودن کارت پایان خدمت، حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در شهر اردبیل و دیپلم در شهرستان‌ها، داشتن سابقه سکونت ۵ سال در شهر اردبیل و ۳ سال در شهرستان‌ها، همچنین داشتن حداقل ۳۰ و حداکثر ۶۰ سال از شرایط ثبت نام کنندگان در این انتخابات است.

عزیزی بهره برداری از ظرفیت هیئت‌ها مذهبی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین وظایف شورای هیئت‌های مذهبی عنوان کرد و گفت: تشکیل جلسات ماهانه، رصد و رسیدگی به مسائل و انتقال مشکلات هیئت‌ها به سازمان، ارائه گزارش ماهانه از فعالیت‌ها و بازرسی‌های به عمل آمده، بهره برداری از ظرفیت هیئت‌ها مذهبی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از جمله وظایف شورای هیئت‌های مذهبی استان اردبیل است که اعضای شورای هیئت‌های مذهبی منتخب به مدت ۴ سال در این مسئولیت به ارائه فعالیت خواهد پرداخت.

به گفته وی در استان اردبیل یک هزار و ۱۰۰ هیئت مذهبی وجود دارد که از این تعداد ۶۰۰ هیئت مذهبی به صورت دائمی و مستمر به ارائه فعالیت‌های فرهنگی و دینی می‌پردازند.

کد خبر 5474660

منبع: مهر

کلیدواژه: هیئت مذهبی اردبیل فعالیت های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی شب قدر ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب های قدر شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی خراسان رضوی مشهد انتخابات شورای هیئت های مذهبی هیئت های مذهبی استان اردبیل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است