Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:08:37 GMT

۱۹ هزار میلیارد ریال بدهی کشاورزان خسارت دیده بخشوده شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۶۴۸۶

۱۹ هزار میلیارد ریال بدهی کشاورزان خسارت دیده بخشوده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مهدی رضایی اظهار داشت: در اجرای این قانون و از چهارم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تا ۳۰ فروردین سال ۱۴۰۱ سود و متفرعات بیش از ۱۲۲ هزار فقره از تسهیلات بدهکاران مشمول این قانون به مبلغی بیش از ۱۸,۹۵۸ میلیارد ریال بخشوده و به حساب مطالبات از دولت منظور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بانک کشاورزی افزود: کشاورزانی که از بانک کشاورزی تسهیلاتی در بخش تولید دریافت کرده‌اند و موعد پرداخت اقساط آنان در فاصله زمانی اول مهر ماه ۱۳۹۶ تا ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ قرار دارد و به علت وقوع خشکسالی قادر به بازپرداخت بدهی خود نشده‌اند، مشمول استفاده از این مساعدت می‌شوند.

رضایی خاطرنشان کرد: شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور، پس از معرفی کشاورزان خسارت دیده از سوی شورای بررسی خسارت استان‌ها، با مشمولان این قانون مساعدت و بدهی آنان را تعیین تکلیف خواهند کرد.

کد خبر 5474690

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مهدی رضایی بانک کشاورزی تسهیلات بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی بورس وزارت صنعت معدن و تجارت نهضت ملی مسکن صورت های مالی شرکت ها درج قیمت تولیدکننده روی کالا تسهیلات فرزندآوری تسهیلات بانکی وزارت راه و شهرسازی تجارت خارجی بانک مرکزی مزایده روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان