Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:43:35 GMT

برخورد قانونی با کشتارگاه‌های غیرمجاز دام در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۶۵۱۲

برخورد قانونی با کشتارگاه‌های غیرمجاز دام در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام کرمی صبح دوشنبه با اشاره به گرم‌تر شدن هوا و احتمال شیوع بیماری‌های مشترک بین دام و انسان، اظهار کرد: در این راستا نظارت بر رعایت نکات بهداشتی در کشتار دام‌ها باید مورد تأکید بیشتری قرار گیرد.

وی افزود: عده‌ای افراد سودجو در برخی از محلات شهر کرمانشاه دست به کشتار غیرمجاز دام زنده در مغازه‌ها، معابر و منازل شخصی می‌کنند و حتی گاهاً در برخی موارد گوشت دام‌های مردار را به مردم عرضه می‌کنند که سلامتی شهروندان را به خطر می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: هرچند که طی سال‌های اخیر بارها بر لزوم برخورد با این افراد تأکید شده و اقداماتی نیز صورت گرفته اما کماکان شاهد فعالیت این افراد هستیم که در این رابطه دستورات لازم برای مقابله با آنها به دستگاه‌های متولی داده شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از مشکلات بهداشتی و خطر انتقال بیماری‌های مشترک و عفونی (تب کریمه، کنگو، تب مالت و…) با تشکیل اکیپی متشکل از دستگاه‌های ذیربط و با پشتیبانی قاطع انتظامی نسبت به جمع آوری کشتار در این محلات اقدام شود.

وی از دامپزشکی استان کرمانشاه هم خواست با نظارت دقیق، کشتارگاه‌های غیرمجاز سطح شهر را شناسایی تا برای پلمب آنها اقدام شود و در صورت ادامه فعالیت مطابق با ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با آنها برخورد شود.

دادستان کرمانشاه خواستار حمایت از از کشتارگاه‌های مجاز استان برای توزیع گوشت گرم در استان کرمانشاه هم شد.

کرمی بیان کرد: برخی از این افراد سودجو با نصب داربست‌هایی در معابر رفت و آمد شهروندان را هم مختل می‌کنند که در این رابطه هم اجراییات باید نسبت به جمع آوری ابزارآلات آنها اقدام کند.

کد خبر 5474570

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دادستان کرمانشاه شهرام کرمی کشتار غیرقانونی گوشت قرمز کشتارگاه دام شب قدر ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب احیا شب های قدر ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی در این دیدار با اشاره به گستردگی روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که با تذکرات و آگاه سازی به موقع کاربران، می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تاکیدکرد: پلیس فتا با سایت‌ها و شبکه‌هایی که به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به تبلیغ، تهییج و تشویق کاربران به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند به‌صورت قانونی برخورد کرده و ضمن مسدود کردن این سایت‌ها عوامل آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه پلیس فتای استان در زمینه جرم یابی و احصاء منکرات در فضای مجازی اقدامات چشمگیری داشت امیدواریم این همکاری با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تداوم یابد.
همچنین در این دیدار در زمینه همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نور ، تاکید بر تعامل بیشتر مسئولان،بررسی موانع پیش رو در عفاف و حجاب،چگونگی رصد فضای مجازی
مباحثی پیرامون سامانه سو بحث و گفتگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901222

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی