Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:24:59 GMT

فرد مفقودشده در ارتفاعات سبلان اردبیل نجات یافت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۶۶۱۲

فرد مفقودشده در ارتفاعات سبلان اردبیل نجات یافت

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: تیم عملیات جمعیت هلال احمر استان پس از چندین ساعت جستجو توانست مرد ۴۳ ساله که در کوه سبلان مفقود شده بود را یافته و به منطقه شابیل منتقل کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، به نقل از روابط عمومی سازمان هلال احمر استان، عزت اله ضربی اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل پس از چندین ساعت تلاش، فردی 43 ساله را که در دامنه‌های کوه سبلان مفقود شده بود، شامگاه گذشته در نزدیکی پناهگاه پیدا کرده و بعد از اقدامات اولیه به شابیل انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساعت 16:05 روز یکشنبه، 4 اردیبهشت، پیرو تماس مردمی با شماره 112 ندای امداد معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مبنی بر مفقودی یک نفر کوهنورد همراه 2 کوهنورد لهستانی که قصد صعود به قله سبلان را داشتند، بلافاصله یک تیم کوهستان با 3 نفر نیروی عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین شهر با یک دستگاه خودروی امدادی به منطقه حادثه اعزام شدند.

هلال احمر استان مازندران 60 میلیارد ریال کمک درمانی به نیازمندان انجام داد37482 نفر از خدمات هلال احمر استان اردبیل در طرح های نوروزی بهره‌مند شدندهلال احمر استان فارس در طرح امداد و نجات نوروزی به 493 نفر خدمات داد

مدیرعامل سازمان هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: بعد از چندین ساعت تلاش، تیم‌های عملیاتی این جمعیت، فرد مفقودی را در نزدیکی پناهگاه پیدا کرده و بعد از اقدامات اولیه به شابیل انتقال دادند.

انتهای پیام/144/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر استان اردبیل جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته ۱۱ اردیبهشت بر اساس تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر گرفتار شدن ۳ نفر در ارتفاعات کوه سیاه از توابع شهرستان لنده بلافاصله گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد. وی افزود: تجاتگران هلال‌احمر با وجود وضعیت مه آلود هوا و بارش باران و حجم زیاد برف به افراد گیر افتاده دسترسی پیدا کردند و آنها را به محل امن انتقال داده و به آغوش گرم خانواده برگرداند مدیر‌ عامل جمعیت‌هلال‌ احمر ادامه داد: یکی از افراد که دارای بیماری زمین‌های قلبی بود و دچار حمله قلبی شده بود پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به درمانگاه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت