Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت دانش بنیان راهبران توسعه پارسی گیل با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت در حوزه پسماند با توجه به دغدغه مردم و مسئولان گفت: در این راستا مرکز شتاب دهنده تخصصی پسماند را در استان گیلان راه‌اندازی کردیم.

عباس رنجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراکز شتاب دهنده وظیفه تسریع و تسهیل را انجام می‌دهند و سازمانی هستند که با فراهم کردن خدمات حمایتی و کمک های مالی به استارتاپ ها کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سازمان همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استارتاپ های مستعد را برای سرمایه گذاری فراهم می کند، گفت: شتاب دهنده ها معمولا استارتاپ های شایسته "ایده قوی و کارکنان مستعد" را  وارد برنامه خود می‌کنند و طی زمانی کمتر از ۶ ماه آنها را تحت حمایت می‌گیرند که البته با توجه به نیازهای کسب و کار ممکن است در زمینه های مختلفی به آن ها ارایه شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان راهبردان توسعه پارسی گیل درباره فعالیت مرکز شتاب دهنده تخصصی پسماند گفت: در این مرکز تیم ها محصولات مختلفی در زمینه پسماند تولید می‌کنند.

وی با اشاره به تولید دستگاه پردازش قابلیت ضدعفونی زباله با هدف کاهش مخاطرات ناشی از زباله در این مرکز گفت: راکتورهای تولید سوخت با تادیه بین‌المللی، تولید مصنوعات بتنی و تبدیل زباله به خوراک دام از پسماندهای میوه و تره بار، هاظم دایجستر برای تولید انرژی از زباله های تر از جمله محصولات تولیدی در این مرکز است.

تولید مصنوعات بتنی با استفاده از پسماند

مدیرعامل شرکت دانش بنیان راهبران توسعه پارسی گیل بیان داشت: با استفاده از پسماند می توان محصولات مختلفی از جمله مصنوعات بتنی شامل بلوک، جدول، نیوجرسی، لوله بتنی با ریجکت زباله تولید کرد و که این تولیدات در این شرکت انجام گرفته است.

رنجی مهمترین دغدغه شرکت های دانش بنیان عدم اعتماد مسئولان به جوانان است، افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌های رفع معضل پسماند در گیلان بهره‌گیری از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

در زمان حاضر در مجموعه پارسی گیل چهار شرکت در حوزه پسماندهای پزشکی، محصولات ضدعفونی کننده زباله، تولیدکننده مصنوعات بتنی و تبدیل زباله به خوراک دام فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها رشت گیلان پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان پارک علم و فناوری رشت گیلان پارک علم و فناوری مصنوعات بتنی دانش بنیان شتاب دهنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رییس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم امروز با شرکت ۱۵۶ شرکت کننده گیلانی همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد که ۹۸ نفر از شرکت کنندگان زن و ۵۸ نفر مرد بودند.

حجت الاسلام محمد پورشعبانعلی افزود: سوالات این آزمون در سطح ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتیجه این آزمون نیمه دوم تیرماه اعلام خواهد شد، افزود: به افرادی که امتیاز قبولی را در این آزمون کسب کنند، بر اساس رتبه بندی و حفظ جز‌ها، مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری اعطا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود