Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@07:35:36 GMT

محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از سران فتنه برداشته شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۶۷۸۲

محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از سران فتنه برداشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری قوه قضاییه خبر داد که صبح امروز (دوشنبه) محدودیت فیزیکی مقابل منزل یک از سران فتنه واقع در خیابان پاستور، برطرف شد اما اصل مراقبت از وی همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، از سال ۸۹ و به دلیل ادامه یافتن اقداماتِ ضد امنیت ملی و برهم زننده آرامش مردم که توسط برخی از سران فتنه ۸۸ و اطرافیان آن‌ها صورت می‌پذیرفت، شورای عالی امنیت ملی بر اساس مصوبه‌ای، برخی محدودیت‌ها در خصوص رفت و آمد دو تن از سران فتنه را اعمال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محدودیت‌ها در طول سال‌های گذشته با روندی کاهنده ادامه داشت و مشخصاً متناسب با رفتارهای آن‌ها در میزان رعایت نظم عمومی و آرامش جامعه، تنظیم می‌شد.

در ماه‌های اخیر با اغماض نسبت به کارنامه‌ی این افراد در فتنه‌ی ۸۸، محدودیت‌ها به حداقل رسیده بوده است.

امروز صبح محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از این افراد در خیابان پاستور تهران، رفع شد تا رفت و آمد برای همسایه او نیز تسهیل شود.

کد خبر 5474749 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران خیابان پاستور قوه قضاییه سران فتنه افغانستان مجلس شورای اسلامی محمد مخبر ایران جمهوری اسلامی ایران مذاکرات وین نیروی هوایی ارتش مقام معظم رهبری علی بهادری جهرمی ایالات متحده امریکا وزارت امور خارجه حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم انقلاب اسلامی ایران سران فتنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس از فضای کارگری برداشته شود

ایسنا/لرستان دبیر خانه کارگر لرستان گفت: باید استرس از فضای کارگری برداشته شود.

محمدحسن موسیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات و مسائل معیشتی، کارگران پایبند به نظام هستند و در همه مقاطع مختلف حساس کشور ‌حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید استرس از فضای کارگری برداشته شود، افزود: رفع مشکلات کارگری نباید محدود به هفته کارگر شود و مسؤولان باید در طول سال به رفع تدریجی این مشکلات بپردازند.

موسیوند با بیان اینکه این قشر در کشور ۱۴ هزار شهید و در لرستان ۲۰۴ شهید را تقدیم نظام کرده‌اند، اظهار کرد: در کشور برای افزایش حقوق انتظار داشتیم که مطابق ماده ۴۱ قانون کار و ماده ۹۶ افزایش انجام شود، اما با توجه به شرایط موجود این امر محقق نشد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود کمک شود واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل لرستان احیا و از سرمایه‌گذاران دعوت شود.

دبیر خانه کارگر لرستان با بیان اینکه حدود ۴۰ شورای اسلامی کار در استان داریم، گفت: امنیت شغلی، بهبود شرایط اقتصادی و همخوانی داشتن میزان حقوق و دستمزد کارگران با تورم، مهمترین مطالبات جامعه کارگری‌اند.

موسیوند افزود: هرگونه حمایت صنفی، معیشتی، مهارت‌آموزی و ... از کارگران شود، قطعاً موجب توانمند شدن آنها خواهد شد و با خاطری ایمن و با انگیزه دوچندان به کار و تولید مشغول خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعتراضات صهیونیست‌ها در مقابل منزل گانتس
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)