Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار اثر نمایشی طی روزهای پیش رو در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر هستند.

به گزارش ایران آنلاین، دور جدید اجرای عمومی آثار نمایشی مجموعه تئاترشهر از روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه با اجرای چهار نمایش در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و سایه  مجموعه پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش«دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» به نویسندگی شهرام رحیمیان و کارگردانی هادی مرزبان که از هفتم فروردین ماه  اجرای خود را در  تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده طی هفته جاری ساعت 20:30 با مدت زمان 95 دقیقه و قیمت بلیت 100 هزار تومان میزبان مخاطبان تئاتر است.

در این نمایش حامد ‌کمیلی، شیوا ‌مکی‌نیان، عارفه ‌معماریان، زهره پرتوی، کامبیز ‌امینی، علی خازنی، محمدرضا بختیاری، سامان ‌تیرانداز و بهنام ‌تشکر (در نقش دکتر محمد مصدق) به عنوان بازیگر حضور دارند این در حالی است که مرجان ‌آقانوری، آیه قبادیان، شاهین علی پور، فائزه زکاوتی، نازنین سمر، زهره رستگار مقدم، ابوالفضل ‌وزیری، سجاد احمدی نیا، علی یارلو، مهراد ابریشم کار، حمیدرضا ژاله، آرش نظری، آرزو ‌صرّاف‌رضائی، گلریز ابراهیم، لیدا حکانی، معصومه آمدگی، لیلا احمدی، محدثه صیفی، کسری ریاحی، کیمیا نوری، آسف جعفری، نرگس ‌میرفتاح، غزال فرشیدفر، فاطمه لنگری، حامد اسفندیاری، طاها نوری، رضا بخشی، محمد رجبیان، علیرضا چمن‌ورز  دیگر اعضای گروه بازیگران را تشکیل می دهند.

در تالار چهارسو هم نمایش «هملت پشتکوهی» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشتکوهی و بازی مهدی عطایی دریایی، مجید کشاورز، گاتا عابدی، افسانه برزه کار، یاسمن صیاد دقت کار، غزل لوری، سعید سلیمی، محمد جامه شورانی که از 14 فروردین روی صحنه رفته ، ساعت 20:15 با مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان همچنان میزبان مخاطبان تئاتر است.

در تالار قشقایی مجموعه نیز تئاتر «خُماری» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی و بازی سهیلا گلستانی، محسن حسن زاده، پردیس شیروانی، محمدرضا نجفی، ایمان دبیری که از روز چهاردهم فروردین ماه به صحنه رفته، ساعت 20:15 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 60 هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

تئاتر «فریاد خاموش» به نویسندگی محمدرضا عطایی فر و کارگردانی محمد هادی عطایی  و بازی پیمان محسنی ، محسن سالاری ، محمدهادی عطایی ، سارا زکریانژاد  که از  روز بیست و سوم فر وردین ماه روی صحنه است، این هفته هم ساعت 18:45 به مدت زمان 55 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان میزبان مخاطبان در تالار سایه تئاتر شهر خواهد بود.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دقیقه و قیمت بلیت میزبان مخاطبان هزار تومان تئاتر شهر مدت زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهاد‌های استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالا‌بردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت