Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت ، " جمال معتمدی زاده " روز دوشنبه در نشست وصول مطالبات این شرکت، اظهار داشت: متاسفانه میزان بدهی های مشترکین برق به این شرکت سیر صعودی دارد و مشترکین تعرفه کشاورزی در این استان، شش میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق بدهکار بوده که خواهش می کنیم هرچه زودتر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود سه هزار مشترک برق با تعرفه کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، بیان کرد: هزار و ۹۵۰ مشترک از این تعرفه اکنون با شرکت توزیع نیروی برق استان تفاهمنامه مدیریت مصرف را اجرایی کرده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس این تفاهمنامه، برق انشعاب کشاورزی در ساعات پیک بار بطور خودکار قطع و بعد از این ساعات هم بطور خودکار وصل می شود.

معتمدی زاده از پرداخت پاداش هایی به کشاورزان همکار با شرکت توزیع نیروی برق این استان در اجرای برنامه های مدیریت مصرف هم خبرداد و یادآورشد: مشترکین کشاورزی که با این شرکت تفاهمنامه مدیریت مصرف دارند علاوه براینکه مصرف برق آنان در روز حدود ۲۰ ساعت رایگان خواهد بود پاداش های مالی دیگری نیز برای مصرف انرژی آنان محاسبه و پرداخت می شود.

وی از مشترکین تعرفه های کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد که تاکنون این تفاهمنامه را اجرایی نکرده اند خواست با مراجعه به ادارات برق نواحی، اطلاعات لازم را دریافت و نسبت به انعقاد تفاهمنامه مدیریت مصرف با این شرکت اقدام کنند.

معتمدی زاده، تعداد مشترکین دارای تعرفه های کشاورزی که در این استان هنوز تفاهمنامه مدیریت مصرف را اجرایی نکرده اند حدود هزار مشترک برشمرد و با اشاره به برخی از آمارهای افزایش مصرف برق در این استان، اظهار داشت: شرایط سختی در تامین برق امسال وجود دارد که می طلبد همه مشترکین برای مدیریت مصرف برق، همکاری های لازم را با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند.

برچسب‌ها انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد وزارت نیرو انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد وزارت نیرو تفاهمنامه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری و در راستای برنامه وزارت نیرو برای اصلاح نظام مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور موظف شدند بخشی از انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق بورس انرژی تهیه کنند.

بر اساس آخرین آمار و ارقام مرتبط با معاملات شرکت‌های توزیع برق در بورس انرژی، در هفته نخست شروع معاملات برق در این بازار تعداد ۱۷۹ معامله صورت گرفت که ارزش این معاملات ۱,۲۱۱ میلیارد ریال بود. در این هفته که حجم معاملات روزانه برق به یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۲۵۸ مگاوات ساعت رسید، همچنین پایین‌ترین قیمت بازار ۸۵۰ ریال و بالاترین قیمت نیز ۱,۲۰۰ ریال بود.

در معاملات هفته نخست ۳۲ شرکت توزیع برق در معاملات اقدام به خرید برق کردند و در مقابل ۱۰ نیروگاه خصوصی و ۱۸ نیروگاه دولتی نیز اقدام به فروش برق کردند که سهم نیروگاه‌های دولتی ۵۴ درصد و سهم نیروگاه‌های بخش خصوصی نیز ۴۶ درصد بود.

با تزریق ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت هفتگی به حساب وکالتی شرکت‌های توزیع، امکان معاملات به صورت مستمر با هدف اصلاح جریان مالی و ایجاد شفافیت قیمتی و کاهش نقش دولت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6089877 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی