Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

تیم خانه بسکتبال کرمانشاه از مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور حذف شد.

بهنام بنی عامریان دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه در گفت و گویی بااشاره به حذف تیم خانه بسکتبال از مرحله پلی آف این رقابت ها، اظهار کرد: در این فصل از لیگ دسته اول که با حضور 54 تیم برگزار شد، از کرمانشاه دو تیم خانه بسکتبال و مقاومت بسیج حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مرحله مقدماتی این رقابت ها طی دو مرحله برگزار شد که طی هر دو مرحله تیم خانه بسکتبال کرمانشاه با اقتدار صدرنشین گروه خود شد و به جمع 16 تیم مرحله حذفی راه یافت، اما متاسفانه تیم مقاومت بسیج حذف شد.

دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه تصریح کرد: در مرحله اول حذفی این لیگ که به شکل متمرکز برگزار شد، تیم خانه بسکتبال در ابتدا در شاهرود برابر تیم خانه بسکتبال این شهر قرارگرفت که در هر دو بازی به پیروزی رسید.

وی افزود: در مرحله دوم حذفی نیز میزبان تبریزی ها بودیم که در این شهر دو دیدار با تیم آویژه صنعت مشهد داشتیم که متاسفانه هر دو دیدار را با نتیجه نزدیک واگذار کردیم و از دور این رقابت ها حذف شدیم.

بنی عامریان در ادامه با ستایش از عملکرد بازیکنان جوان کرمانشاهی در این دوره از رقابت های لیگ، افزود: میانگین سنی بازیکنان ما زیر 23 سال بود و عمده آنها تا پیش از شروع لیگ هیچ تجربه بازی رسمی نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: با اینحال، انگیزه و جسارتی که در بازیکنان کرمانشاهی بود باعث شد تا این مرحله از رقابت های لیگ بالا بیاییم و با تیم هایی همچون شیمیدر قم و تورفاقان آذر شهر هم گروه شویم که از وجود بازیکنانی خارجی بهره می بردند.

دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه با شاهکار خواندن عملکرد بازیکنان نماینده کرمانشاه در رقابت های لیگ، اعلام کرد: با دست خالی با تیم هایی که هزینه های میلیاردی کرده بودند و سالها سابقه حضور در لیگ های بسکتبال را دارند، رقابت کردیم‌.

وی متذکر شد: کل هزینه ای که برای شرکت در این رقابت ها کردیم حدود 50 تا 60 میلیون تومان بود، در حالیکه برخی از تیم ها این مبلغ را تنها برای رفت و آمد یک دیدار خود هزینه می کردند.

بنی عامریان در پایان گفت: یکی از اهداف مهم ما برای حضور در این رقابت ها، نشان دادن استعدادهای جوانان بسکتبالیست کرمانشاهی بود، کما اینکه عملکرد خوب آنها باعث شد تا چند نفر از آنها از تیم های دیگر پیشنهاد بازی داشته باشند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال کرمانشاه تیم خانه بسکتبال رقابت های لیگ رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تيم فوتسال دلسوختگان اهل بيت قم که گروه دوم مرحله نهايي ليگ دسته اول باشگاه هاي کشور حضور دارد، فردا در ديداري از هفته چهارم اين مرحله به مصاف تيم رعد پدافند هوایی اصفهان خواهد رفت.

این بازی از ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.   نماینده فوتسال قم در دور رفت این رقابت‌ها در دو بازی خارج از خانه برابر رعدپدافند هوایی و فولاد هرمزگان شکست خورد و پاس تهران را در خارج از خانه شکست داد.   دلسوختگان در حال حاضر ۳ امتیازی است و در رده سوم جدول چهار تیمی گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال ایستاده است و برای زنده ماندن امید به صعود، در بازی فردا محکوم به پیروزی است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد